Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در اطلاعیه‌ای برنامه‌های حرم مطهر امام خمینی(ره) را برای شب های قدر اعلام کرد که به شرح ذیل است:

مرقد منور امام خمینی(ره) همه ساله میعادگاه بزرگ مؤمنان و موحدان در برگزاری مراسم عارفانه شب‌های قدر و احیائی آمیخته با عشق و ارادت

به پیشگاه مقدس حضرت مولی الموحدین امیرالمؤمنین علی(ع)است که هزاران شهید والامقام آرمیده در بهشت زهرا(س)، این حضور توأم با معرفت

و درک بالای سیاسی و معنوی مردم عزیز را نظاره می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینک در آستانه فرارسیدن سی‌امین سالگرد بزرگداشت امام عظیم الشأن برنامه‌های لیالی قدر حرم رهبر کبیر انقلاب اسلامی را به اطلاع همگان می‌رساند.

1- مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، 3 خرداد از ساعت 22:30 با تلاوت آیات نورانی قرآن شروع می‌شود و در ادامه با قرائت دعای جوشن کبیر و عزاداری توسط مداحان عزیز و سپس مراسم احیاء توسط حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم هاشمیان برگزار می‌شود.

2- مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و عزاداری حضرت امیرالمؤمنین علی(ع)، 5 خرداد از ساعت 22:30 با تلاوت قرآن کریم آغاز می‌شود و سپس با قرائت دعای جوشن کبیر و عزاداری و سخنرانی و مراسم احیاء توسط حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری ادامه می‌یابد.

3- مراسم احیاء شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، 7 خرداد از ساعت 22:30 با تلاوت قرآن کریم و دعای جوشن کبیر شروع می‌شود و احیاء توسط آقای منصوری از اصفهان برگزار می‌شود.

ضمناً شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و همچنین مترو تهران در خدمت زائران عزیز برای حضور در حرم امام(ره) و بازگشت می‌باشند.

آستان مقدس امام خمینی(ره)

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: حرم امام خمینی شب های قدر ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست‌ویکم امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران درباره روند برگزاری این آوردگاه فرهنگی اظهارکرد: جشنواره امام رضا(ع) بسیار مایه خوشبختی ماست. امسال دوستان، ابتکار چله رضوی را از اول ماه شوال تا ۱۱ ذی‌القعده گذاشتند که تولد امام رضا(ع) است.

اسماعیلی ادامه داد: به دوستان پیشنهاد دادم در سفر ترکمنستان از مرو هم حضور داشته باشند. در آنجا هم خیلی ابراز علاقه کردند که‌ در این بحث بین مشهد و مرو تعاملات بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: جشنواره فیلم رضوان که اولین جشنواره فیلم‌های دینی است به برکت جشنواره امام رضا (ع) امسال برگزار می‌شود و اتفاق‌های بسیار خوب دیگر نیز می‌افتد.

وزیر فرهنگ ادامه داد: در گرگان یک اجتماع چند هزار نفری با هم سرود می‌خواندند.

وی افزود: جشنواره، به روستاها و عشایر رفته است. این اتفاق مبارک و مایه عزت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری کشور به‌ویژه در حوزه فرهنگ و هنر دینی خواهد بود که خود بارگاه نورانی علی ابن موسی الرضا(ع) یکی از بی‌نظیرترین جلوه‌های هنری کشور است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900341

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود