Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هورست زهوفر» وزیر کشور آلمان در گفتگو با روزنامه بیلد ام زونتاگ در خصوص کنترل بحران مهاجرت اظهار داشت: موضوع کنترل مرزهای اروپایی باید جدی تلقی شود.

وی در توضیح گفته خود افزود: کنترل بحران مهاجرت نیاز به افزایش تدابیر امنیتی دارد و کنترل مرزهای اروپایی یکی از شیوه‌های مؤثر در این امر است. برلین و وین در همین راستا کنترل مرز مشترک خود را برای ۶ ماه دیگر تمدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور آلمان همچنین خاطر نشان کرد: آلمان ضمن تائید پیشنهاد کمیسیون اروپا خواهان اتخاذ سیاست واحد در خصوص کنترل مرزی کشورهای عضو شنگن است.

بحران مهاجرت پس از جنگ جهانی دوم پرمخاطره‌ترین رویداد کشورهای اروپایی شناخته شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر کشور مهاجرت آلمان کمیسیون اروپا جنگ جهانی دوم کشورهای اروپایی آلمان کمیسیون اروپا مهاجرت وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان وزیر کشور در پیامی با قدردانی از تلاش پنج روزه نیروهای هلال احمر و تیم‌های امدادی و نیروهای محلی برای یافتن یسنا، پیدا شدن این دختر بچه کلاله‌ای را به خانواده او و ملت ایران تبریک گفت.

احمد وحیدی در پیام خود ابراز امیدواری کرد: همه دختران، پسران، زنان و مردان ایران عزیزمان، همواره در امنیت و آسودگی خاطر و به دور از بلایا به سر برند.

وزیر کشور یسنا را دختر ایران زمین لقب داد و گفت : تمام ایران از پیدا شدن او خشنود و شاد شده است.

یسنای چهارساله اهل روستای یلی بدراق کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله مفقود شده بود و پس از پنج روز جستجو عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت توسط کایت سوار دواطلب پیدا شد.

 

دیگر خبرها

  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین
  • وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • حکم دادگاه لاهه برای دستگیری نتانیاهو جدی است