Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان گفت: امسال شهرداری همدان از منابع عمرانی شهرداری ستاد حدود ۱۵ میلیاردتومان برای اجرای سامانه‌های نرم‌افزاری شهرداری هزینه خواهد کردکه سرآغاز ایجاد شهر الکترونیک در همدان است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رضا عسگری در نشست خبری با یادآوری اینکه حدود ۹ میلیارد تومان از این مبلغ برای راه‌اندازی و نصب دیتا سنتر استفاده خواهد شد، اظهار کرد: از دوسال قبل به  این طرف ارتقای زیرساخت های  الکترونیکی شهرداری وا یجاد شفافیت سازمانی و تسهیل در ارائه خدمات به مردم را در دستور کار قرار دادیم و برای تحقق این هدف هم برنامه‌ای مرتبط و مورد نیاز را شناسایی و قراردادهای مناسب منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان از سال ۱۳۸۲ ایجاد و بعد از انجام مراحل قانونی، سال ۱۳۸۴ براساس اهداف تعیین شده در اساسنامه فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

عسکری اظهار کرد: شهرداری همدان در تلاش برای الکترونیکی کردم خدمات و ایجاد شهرالکترونیک است که در این حوزه سامانه‌های جامع شهرداری همدان، یکپارچه‌ جامع شهرسازی، ایجاد مرکز داده پشتیبان، استقرار سامانه ۱۳۷، اتوماسیون مکاتبات، نرم افزار حقوقی، پرتال شورای اسلامی، نرم افزار اتوماسیون مصوبات شورا، توسعه شبکه فیبر نوری و تهیه طرح جامع فناوری اطلاعات  را بر بستر شبکه فیبر نوری راه‌اندازی خواهد کرد.

وی گفت: اکنون سامان ۱۳۷ شهرداری همدان به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده است و در کنار آن سامانه‌های دریافت عوارض خودرو، ساختمان هم به صورت الکترونیکی به مردم خدمات می‌دهند تا مراجعه مردم کاهش یابد.

 انتهای پیام//.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهر الکترونیک همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است

معاون سابق شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: اولین شهری که با جسارت وارد مباحث شهرسازی الکترونیک شد، شهرداری اصفهان بود، به‌طوری که در حال حاصر ۱۰ کلان‌شهر با الگوبرداری از ما وارد این حوزه شدند، اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وحید مهدویان امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اظهار کرد: در این دوره بسیاری از پروژه‌ها که سال‌های زیادی در شهر اصفهان بلاتکلیف مانده بود، همچون اراضی علی‌آباد کلنگان و صحرای پرتمان به سرانجام رسید، همچنین پروژه‌های جدیدی از جمله تشکیل دبیرخانه نقشه‌ای و عکس برداری هوایی آغاز شد.

وی با بیان اینکه با انجام این پروژه‌ها علاوه بر رفع مشکلات مردم، درآمدی برای مجموعه مدیریت شهری کسب شد، افزود: بیش از ۴۳۰ ساختمان ناپایدار شناسایی و بیش از ۷۰ مورد دستورالعمل وحدت رویه در حوزه شهرسازی انجام شد.

معاون سابق شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با بیان اینکه اولین شهری که جسارت کرد و وارد مباحث شهرسازی الکترونیک شد شهرداری اصفهان بود، ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ کلان‌شهر با الگوبرداری از ما وارد این حوزه شدند، البته کار بسیار سختی در ادامه پیش رو خواهیم داشت، چراکه اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است.

مهدویان با بیان اینکه گفتمان جدیدی در بافت تاریخی ایجاد شد، گفت: امیدوارم با رشد ۷۴ درصدی بودجه روزانه شاهد بازآفرینی در بافت تاریخی باشیم، در این دوره بیش از ۷۰ درصد نیروها در مناطق جوان شدند و آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی تصریح کرد: امیدوارم با توکل به خدا در کمال صحت در راه خدمت به مردم گام برداریم و عاقبت‌بخیر شویم که مقصد تمام نیازها است.

کد خبر 747958

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود