Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:57:45 GMT

زمان احتمالی معرفی سخنگوی جدید دولت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۴۷۴۸

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: در ماه خرداد پرونده سلامت الکترونیک را افتتاح خواهیم کرد.   به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمودواعظی رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار کرد: پرونده سلامت الکترونیک کاری مشترک میان وزارتخانه‌های بهداشت، رفاه و فناوری ارتباطات آغاز شده و شاهد پیشرفت خوبی در این زمینه هستیم.

وی افزود: در ماه خرداد پرونده سلامت الکترونیک را افتتاح خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



واعظی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت انتخاب سخنگوی دولت تصریح کرد: آخر هفته سخنگوی منتخب با رییس جمهور جلسه دارد و احتمالا مورد نظر ریاست جمهور قرار میگیرد، ایشان فعلا در حال ارائه برنامه هستند.

واعظی اظهار کرد: یکی از موضوعات مورد بررسی جلسه امروز بررسی محیط کسب و کار بود و مقرر شد هر دستگاهی بنا به وظیفه اش بتواند به کارهایش سرعت ببخشد یعنی اگر شرکتی که می‌خواهد تأسیس شود و مجوزی بگیرد، مردم و شرکت‌ها و کسانی که می‌خواهند سرمایه گذاری کنند، اینطور نباشد که از این وزارتخانه و دستگاه به آن وزارتخانه و دستگاه برود، بلکه به سمتی پیش برویم که همه این‌ها از طریق فضای مجازی انجام شود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور دستور داده است تا هدف غایی این باشد که هر کسی که شرکتی را تأسیس می‌کند و قصد سرمایه گذاری دارد، اگر برای یکبار سوء پیشینه و مدرک و برخی مشخصه‌های شخصی را ثبت کرده است، دیگر کسی حق ندارد از او چنین مدارکی را اخذ کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: امروز این مصوبه را قطعی کردیم و برای کمیسیون اقتصاد ارسال کردیم و تا کنون بیش از هزار مجوز حذف شد، اما اعضای هیأت دولت این را کافی ندانستند چراکه هنوز مجوز‌هایی که از دستگاهی به دستگاه دیگر برود، کمتر نشده است.

وی ادامه داد: آنچه که امروز صحبت شد سعی داریم عملیاتی شود تا بتوانیم برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی سرعت بخشیم و مردم هم بتوانند با سرعت بیشتر کار‌های شان را انجام دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک سخنگوی دولت واعظی هادی رضوی مهلا مومن زاده جواد نکونام مسعود شجاعی حسین هدایتی فرودگاه نجران احمد عراقچی خودروهای هیبریدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سپهر خلجی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران، اظهار داشت: تهران بر خلاف اینکه پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات بوده، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران، موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن دولت، این استان نیز مورد توجه قرار گیرد.   خلجی گفت: با این نگاه، برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیس جمهور، باید به تهران نیز توجه شود، اما چون تهران بزرگ است، باید این سفرها، منطقه به منطقه و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، کارهای لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان