Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:21:28 GMT

خادم الشریعه قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۵۳۷۵

خادم الشریعه قهرمان شد

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از  فدراسیون شطرنج، سارا خادم الشریعه نماینده شطرنج ایران در مسابقات برق آسای ابوظبی امارات عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

خادم الشریعه با ریتینگ ۲۴۶۱ در پایان ۷ دور مسابقه در این رقابت‌ها که به مناسبت جام رمضان برگزار شد، موفق به کسب ۶.۵ امتیاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از خادم الشریعه، استویانوویچ از صربستان با ریتینگ ۲۲۷۸ دوم شد و سلیمانوا از اوکراین با ریتینگ ۲۲۲۵ عنوان سوم را از آن خود کردند.

در این رقابت‌ها که ۶۴ شطرنج باز حضور داشتند در مجموع ۷ هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده بود. خادم الشریعه به عنوان قهرمان صاحب جایزه ۲ هزار دلاری شد.

 

انتهای پیام/

 

پایان مسابقات برق آسای ابوظبی امارات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون شطرنج اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان اسبق ایران درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی فدراسیون جودو نوشت: امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا،چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

خبرورزشی ضایعه درگذشت مرحوم ملکی‌پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا را خدمت خانواده مرحوم ملکی‌پور و خانواده بزرگ جودو تسلیت گفت.

کد خبر 847413 برچسب‌ها جودو ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند