Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسینی دیباجی ظهر چهارشنبه در همایش مقاومت و رسانه به میزبانی سالن جلسات شهید بسطامی حسینیه گمنام سپاه قائم (عج) بابیان اینکه نقش رسانه‌ها در جنگ روانی دشمن و تحقق گام دوم انقلاب بی بدیل است، ابراز داشت: در شرایطی که دشمن با استفاده از فضای مجازی و ایجاد جنگ روانی به دنبال تشویش در بین مردم است کمک رسانه‌ها می‌تواند در خنثی سازی توطئه‌های آنها بسیار اثرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به امکانات و ظرفیت‌های کشور اشاره داشته است، افزود: علیرغم آنکه کاستی و ضعف‌های مدیریتی و بی‌تدبیری در این بیانیه به چشم می‌خورد اما ایشان برای ناامیدی رسانه‌های غربی با نگاهی به آینده به داشته‌های درون نیز تاکید داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم‌آل محمد (عج) بابیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب به حضور پر رنگ جوانان در عرصه‌های مختلف تاکید شده است، ابراز داشت: سرمایه‌های یک کشور را جوانان تشکیل می‌دهند لذا می‌بایست ضمن میدان دادن به جوانان آن‌ها را از فضای مجازی و مخاطرات آن آگاه کرد.

حسینی دیباجی بابیان اینکه نقش رسانه‌ها در تحقق گام دوم انقلاب می‌تواند بسیار اثرگذار باشد، تصریح کرد: علیرغم اینکه رهبر معظم انقلاب به دشمن هشدار می‌دهد که با چه کسانی مواجه هستند اما از سوی دیگر افق‌ها و توجه به مطالبات مردم را نیز یادآور می‌شود و این یکی از بیانیه‌های بسیار قوی و غنی در این حوزه است.

وی بابیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند در جنگ روانی دشمن و تحقق گام دوم انقلاب راهکار ارائه دهند، افزود: متأسفانه رسانه‌ها کمتر به بررسی مشکلات و موانع پرداخته و برای آن راهکاری ارائه نمی‌شود لذا انتظار می‌رود که رسانه‌ها در این مقوله‌ها بیشتر ورود کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم‌آل محمد (عج) بابیان اینکه استقامت مردم خرمشهر و رزمندگان با دست خالی یک سمبل و نشان از این بود ک ملت ایران می‌توانند با ایمان راسخ و توکل بر خدا در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به پیروزی برسند، اضافه کرد: در شرایط بحرانی که خرمشهر داشت، استقامت کردن یک هنر تمام عیار بود.

کد خبر 4623748

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب سپاه استان سمنان مقاومت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این پایگاه قرار که در ۲۵۰ متر مربع زیر بنا ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه این پایگاه سلامت بالغ بر ۳۴۴ مترمربع مساحت دارد، افزود: هدف از ساخت این مجموعه ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه این پایگاه هشت هزار و ۴۲۰ نفر را تحت پوشش خواهد داشت، بیان کرد: در این مرکز مراقب‌های سلامت و روان و واکسیناسیون ارائه خواهد شد.

قدس ضمن بیان اینکه در حال حاضر پایگاه سلامت مرحوم نصرت الله دانایی به مردم این ناحیه خدمات ارائه می‌کند، ابراز داشت: مراقب‌های مادران باردار، نوزادان، سالمندان و بیماران نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: قطعاً ارتقای هر چه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی برای بهره‌مندی افراد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جدیت پیگیری و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این پایگاه باشیم.

کد خبر 6087666

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد