Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@21:37:07 GMT

وصول مطالبات معوق بانکها هشت برابر شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۵۸۸۸

وصول مطالبات معوق بانکها هشت برابر شد

خبرگزاري آريا - کرمان - ايرنا - مديرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از رشد هشت برابري وصول مطالبات معوق بانکهاي اين استان توسط واحدهاي اجراي مفاد اسناد رسمي طي چهار سال گذشته خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومي اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، رضا طالبي زاده در ديدار با مدير شعب بانک ملت استان از وصول مبلغ يکهزار و 918 ميليارد ريال از مطالبات معوق بانکهاي دولتي و خصوصي طي سال گذشته در اين استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: با وجود کمبود نيرو از سال 1394 تاکنون ميزان وصول مطالبات بانکها در هر سال نسبت به سال قبل از آن رشد 2 برابري داشته است.
وي ادامه داد: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در هر روز کاري به طور متوسط 6 ميليارد و 393 ميليون ريال از مطالبات معوق بانکها را وصول مي کند.
مديرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: در راستاي حمايت از رونق توليد به دنبال تعطيلي هيچ واحد توليدي و صنعتي فعالي نيستيم و در وصول مطالبات بانکها اين موارد را مد نظر قرار مي دهيم.
طالبي زاده بيان داشت: با اجرايي شدن برنامه ششم توسعه تمام پرونده هاي مطالبه مهريه در ابتدا بايد در واحدهاي اجراي اسناد رسمي مطرح شود.
وي ادامه داد: بر همين اساس واحد اجراي اسناد رسمي با افزايش پرونده و تراکم ارباب رجوع مواجه شده اند به طوري که پرونده هاي تشکيلي اجرا در سال 97 نسبت به مدت مشابه سال 96 رشد 67 درصدي را نشان مي دهد.
مدير شعب بانک ملت استان کرمان ضمن تقدير از تعامل بالاي اداره کل ثبت اسناد و املاک استان گفت: 6 هزار ميليارد ريال مطالبات وصول نشده داريم و در راستاي حمايت از رونق توليد تجهيزات و املاک کارخانه هاي فعال را تملک نمي کنيم و بيشتر به دنبال تفاهم با بدهکاران بانکي براي وصول معوقات هستيم.
احمدي خاطرنشان کرد: در سال جاري و در راستاي حمايت از توليد کنندگان، به دنبال وصول مطالبات معوق بانک ملت از بدهکاران کلان غيرتوليد کننده هستيم و پس از دريافت اين مطالبات، زمينه را براي دادن تسهيلات به توليدکنندگان واقعي فراهم مي کنيم.
3029/9895
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی

سازمان امور مالیاتی حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان از شرکتهای خام فروش صادراتی بابت مالیات عملکرد وصول کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش عمکلرد سازمان مالیاتی در فروردین ماه امسال حدود 1000 میلیارد تومان مالیات از شرکتهای صادرکننده مواد خام و نیمه خام وصول شده است.

لازم به ذکر است، کل سال 1402 حدود 11.5 هزار میلیارد تومان از این شرکتها مالیات و عوارض صادراتی دریافت شده بود.

گفتنی است، این عوارض مرتبط با مالیات عمکلرد شرکتهای صادرکننده مواد خام طبق حکم بند ن تبصره 6 وصول شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی
  • داغ مستاجرها تازه می شود؛ اجاره هایی که چند برابر می شود/ طنز حق مسکن ۹۰۰ تومانی کارگران!
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانکها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود