Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید مهدوی ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات ورزشی شوراهای فرهنگی روستاهای شرق گیلان با اشاره به اهمیت جایگاه ورزش، گفت: ورزش برای تندرستی و سلامتی بدن مفید است، اما این سلامتی و تندرستی برای باید در راستای آماده کردن خود به عنوان سرباز امام زمان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه مردم گیلان را مدافعان نامدار تشیع دانست و افزود: حضور امامزادگان فراوان در این استان نشان دهنده این محبت و ارادت مردم گیلان به آنها بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تلکید براینکه توجه به سلامت جسم لازم و ضروری است، گفت: مهم‌تر از آن سلامت روح و طهارت قلب است که این کار نیز با تهذیب نفس و عمل به فرامین الهی و پیروی نکردن از هواهای نفسانی حاصل می‌شود.

وی دانش و علم آموزی را یکی دیگر از ملزومات سربازی برای امام زمان (عج) عنوان و تاکید کرد: دانش آموزان در کنار تهذیب و ورزش باید به کسب علوم مختلف نیز توجه کرده و از آن غافل نشوید.

حجت‌الاسلام مهدوی تصریح کرد: همه ما باید زمینه ساز حضور حضرت ولیعصر (عج) را باشیم و این مهم مستلزم تلاش برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و عمل به آرمان‌های امام راحل و شهداست.

مسابقات ورزشی شوراهای فرهنگی روستاهای شرق گیلان با حضور دانش آموزان زیر نظر روحانیون مستقر در این روستاها، در رشته‌های فوتبال دستی، تنیس روی میز، دارت و پرتاب توپ در سالن شهدای هفت تیر لنگرود برگزار شد.

کد خبر 4623728

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید مهدوی تبلیغات اسلامی گیلان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!

به گزارش همشهری آنلاین، در پی حریق بامداد پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت، در منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت، در ۴۸ کیلومتری مرکز استان -رشت- حداقل ۱۵۰ واحد مسکونی، اقامتی و تجاری به‌طور کامل در آتش سوختند. این روستا به دلیل وجود خانه های چوبی رنگی سالانه پذیرای زیادی از گردشگران بود. تصویر هوایی از این روستای زیبا قبل از آتش سوزی را می بینید.

روستای امام زاده ابراهیم شفت کد خبر 849203 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها استان گیلان آتش‌ سوزی خبر مهم رشت- گیلان روستا حوادث ایران

دیگر خبرها

  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • اگر با صورت آرایش‌کرده ورزش کنیم چه خواهد شد؟
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • چرا فوتبال هم برای سلامتی شما خوب است و هم بد؟ (زیرنویس فارسی)
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!
  • عشق جوانان به ائمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب