Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حسین‌زادگان صبح امروز در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش مازندران که با دستور کار اصلی "بررسی و جلوگیری از قطع انشعابات مدارس به دلیل بدهی‌های معوقه" برگزار شد، در پاسخ به نماینده مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران مبنی بر اینکه «اگر میزان مصرف سال 97 مدارس بیش از 90 درصد مصرف سال 96 آن‌ها باشد، مشمول معافیت نمی‌شوند، اظهار داشت: شرکت‌های آب، برق و گاز اجازه ندارند بدون هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌ها، انشعاب هیچ واحد تولیدی و مکان عمومی از جمله مدارس را حتی اگر بدهکار باشند، قطع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مصوب کرد که شرکت گاز با هماهنگی آموزش و پرورش برای کاهش خطر و ایمن‌سازی و بهینه‌سازی مصرف سوخت، مدارس را بررسی کند.

استاندار مازندران با اشاره به راه‌اندازی پویش مازندران پاک به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، خواست که از ظرفیت آموزش و پرورش و فرهنگیان نیز در گسترش این پویش استفاده شود.

وی افزود: باید تبلیغات این پویش در تمامی کارگروه‌ها، جلسات و سمینارهایی که در طول سال برگزار می‌شود، دیده شود و بسته کامل فرهنگی و تبلیغی برای آن تدوین گردد.

حسین زادگان همچنین پیشنهاد داد که اگر بتوان به شکل قانونی پاکت‌های کاغذی را دست کم در چند روز از هفته جایگزین کیسه‌های پلاستیکی خرید کرد، به پیشبرد اهداف این پویش کمک خواهد کرد.

وی در واکنش به عضویت 100 هزار نفری دانش‌آموزان مازندران در سمن‌های دانش‌آموزی و ثبت اطلاعات 5 هزار نفر آنان در سامانه، تصریح کرد: هر دانش‌آموز باید دست کم عضو 5 سمن دارای اولیت شود.

استاندار مازندران تأکید کرد که بررسی شود این 100 هزار دانش‌آموز عضو کدام سمن‌ها شده‌اند و برای فعالیت آنان 10 مشکل مهم اولویت‌دار مازندران مشخص شود.

حسین‌زادگان همچنین با تأکید بر اینکه هنجارشکنی در هیچ موردی مورد تأیید نیست، گفت: عرف جامعه می‌طلبد که حرمت فضای آموزشی حفظ شود. نشاط اجتماعی فقط به موسیقی نیست، بلکه ورزش، کوه‌پیمایی و اوقات فراغت دانش‌آموزان و غیره خود نشاط اجتماعی است.

وی  افزود: محدود کردن نشاط اجتماعی به بهانه اشتباهی که در یک جایی در کشور انجام شده، اشتباه است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش برق تبلیغات گاز موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای بدون بیکار با پرورش گل در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، اهالی روستای وازیَک محمودآباد با پرورش گل و گیاه توانستند روستای بدون بیکار مازندران لقب بگیرند.


مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد با بیان اینکه از ۹۲ هکتار فضای گلخانه‌ای شهرستان محمودآباد ۳۷ هکتار آن در روستای وازیک واقع شده است گفت: ۱۶۹ نفر در این روستا به پرورش گل و گیاه مشغول هستند.


هادی زاده با اشاره به اینکه روستای وازیک سال ۱۴۰۰ به عنوان روستای گردشگری گل و گیاه مازندران معرفی شد افزود: با پرورش گل و گیاه در این روستا، وازیک روستای بدون بیکار مازندران هم لقب گرفت.


او ادامه داد: پرورش دهندگان گل و گیاه روستای وازیک با تولید و پرورش انواع گل‌های آپارتمانی، درخت و درختچه‌های زینتی در جشنواره‌های متعدد گل وگیاه حضور دارند و محصولاتشان به سایر نقاط کشور نیز ارسال می‌شود.


استان مازندران دارای ۱۱۴۵ هکتار فضای گلحانه‌ای است که در این زمینه، رتبه نخست کشور را دارد.

زینب دیوارگر و گزارشی از روستای بیکار مازندران:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نمایشگاه تشریح شد
  • اشتیاق بانوان مازندرانی از شکوفه‌های نارنج / جای خالی مدیریت بر ماندگاری یک سنت دیرینه
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • مصرف دخانیات از مهم‌ترین عوامل ایجاد سرطان دهان
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • روستای بدون بیکار در مازندران
  • روستای بدون بیکار با پرورش گل در مازندران
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی