Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک ،  بهروز اکرمی در نشست مشترک مدیران روابط عمومی و رسانه‌های استان مرکزی با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود خبرنگاران اخباری همراه با صحت، دقت و سرعت را منتشر کنند، افزود: روابط عمومی‌ها نباید نگاهی از موضع بالا به خبرنگاران داشته باشند بلکه باید رفتاری توام با صمیمت شکل گیرد چراکه روابط عمومی‌ها تسهیل‌کننده دسترسی خبرنگاران به اخبار اداره و مدیران هستند که اگر این اتفاق نیفتد قطعا کار روابط عمومی‌ها اشکال دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: خبرنگاران روابط عمومی نیستند که هرآنچه مدیران روابط عمومی‌ها گفتند، منتشر کنند، بلکه خبرنگاران باید آزاد باشند، اما انتظار بر این است اخبار صحیح و دقیق منعکس و منتشر شود . 

اکرمی با اعلام موافقت در خصوص پیشنهاد تدوین منشور جامع اطلاع‌رسانی استان مرکزی اضافه کرد: درج خبر در سایت ادارات و تاکید بر برداشتن اخبار از روی سایت توسط روابط عمومی‌ها منطقی نیست بلکه باید اخبار از سوی روابط عمومی‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد . 

وی با بیان اینکه باید تصویری مناسبی از استان در افکار عمومی ارائه شود در غیر این صورت استان متضرر می‌شود، گفت: گاهی با نشست‌ها می‌توان سوءتفاهمات را برطرف کرد، در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری نیازمند گفت‌وگو هستیم تا به نتایج مثبت برسیم. خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها نیازمند تعامل هستند و باید نشست‌های مشترک، روتین، مستمر و موضوعی داشته باشند.

معاون استاندار با اشاره به ضرورت حمایت از نشریان مکتوب تصریح کرد: در کشورهای توسعه‌یافته که فضای مجازی و رسانه‌های الکترونیکی توسعه بسیاری دارند، هنوز روزنامه‌ها فعال هستند، چاپ می‌شوند و مورد مطالعه قرار می‌گیرند و این شرایط نیز باید در کشور ما حاکم شود، به مشکلات مالی ادارات اشراف داریم‌، اما روابط‌عمومی‌ها نباید مانع خرید روزنامه‌ها باشند و در واقع نباید اولین قربانی بی‌پولی ادارات، نشریات مکتوب باشند و از طرفی نشریات نیز باید جذاب‌تر و دارای مطالب‌ حرفه‌ای ‌تری باشند.

وی در ارتباط با جابجا‌یی‌ برخی از خبرنگاران و عدم حضور مستمر در یک زمینه‌کاری بیان کرد: مسلما اگر خبرنگاران به لحاظ مالی تامین باشند جابجا نمی‌شود. خبرنگاران در حال حاضر در سخت‌ترین شرایط ممکن کار می‌کنند و روابط عمومی‌ها می‌توانند در این راستا با رویکرد حمایتی سختی کار را کمتر کنند.

اکرمی تاکید کرد: اگر روابط عمومی‌ها با خبرنگاران تعامل نداشته باشند، قطعا روابط عمومی نیستند. نباید فراموش کرد که روابط عمومی‌ها و خبرنگاران در یک طرف میز قرار دارند، کار مشترک انجام می‌دهند و اعمال آن دارای هم‌پوشانی است. مردم به واسطه‌ خبرنگاران باید از هر اخباری مطلع باشند و این امر با تعامل بین خبرنگاران و روابط عمومی‌ها میسر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه روابط عمومی فضای مجازی مشکلات مالی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داوود سلیمانی گفت: آتش سوزی ترانس برق در واحد شماره دو نیروگاه رامین اهواز به علت اتصالات و شوک الکتریکی ناشی از توفان و بارندگی شدید رخ داد و بلافاصله توسط گروه‌های آتش نشانی مهار شد.   وی افزود: در این حادثه هیچگونه خسارت جانی و یا آسیب به همکاران وارد نشده و خسارات فنی توسط تیم‌های تخصصی نیروگاه و شرکت بیمه در دست بررسی است.   سلیمانی ادامه داد: آتش سوزی رخ داده هیچ خللی برای شبکه برق ایجاد نکرده و نمی‌کند و هم اکنون عملیات جایگزینی ترانس جدید در حال اجراست.   گفتنی است؛ واحد شماره دو نیروگاه رامین اهواز به علت تعمیرات اساسی از پاییز سال گذشته از مدار خارج بوده و طبق برنامه ریزی‌های قبلی مقرر است پیش از آغاز تابستان وارد مدار شود.

دیگر خبرها

  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است