Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان غربی گفت: به طور میانگین در طول یکسال 60 هزار پرونده کیفری در حوزه قضایی ارومیه وارد دادسراها می شود.

به گزارش ایرنا «مصطفی حبیبی» روز چهارشنبه در مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ارومیه افزود: اگر به طور میانگین برای هر پرونده 2 نفر / شاکی و متهم/ وارد دادسرا شوند یعنی 120هزار نفر برای یکبار به دادسرا مراجعه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این تعداد مراجعه در صورتی است که افراد یک بار برای دعاوی خود به دادسرا مراجعه کنند و این در حالی است که تعداد مراجعه بیش از این است.
وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ عفو و گذشت در جامعه اضافه کرد: با این فرهنگ می توان مسائل را به صورت ریش سفیدی و پادرمیانی بزرگان حل و فصل و از مراجعه افراد به دادسراها جلوگیری کرد.
وی با اشاره به اینکه فضای مجازی یکی از معظلات امروز جامعه است، بیان کرد: طی سال گذشته 970 فقره پرونده در خصوص فضای مجازی در آذربایجان غربی تشکیل شده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی گفت: 329 مورد از این پرونده ها مربوط به رعایت نکردن عفت و خیا در فضای مجازی بود.
حبیبی تاکید کرد: استفاده نادرست از فضای مجازی موجب فروپاشی خانواده ها می شود و باید دقت لازم در این خصوص را داشته باشیم.
وی ادامه داد: مواد مخدر از دیگر معظلات جامعه بوده و حدود سه تن مواد مخدر در سال گذشته در استان کشف شده است.
وی اعلام کرد: همچنین در این مدت 3 هزار و 24 نفر معتاد جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.
وی بیان مرد: باید فرهنگ قرآنی را در جامعه ترویج کنیم تا شاهد بروز ناهنجاری های اجتماعی در جامعه نباشیم.
به گزارش ایرنا یکی از اولویت های قوه قضاییه کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی است.
9918/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آسيب هاي اجتماعي كيفري اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • خسرو غفوریان کیست؟ / عکس‌هایی که برای ژیلا صادقی داستان شد/ هنوز توماج صالحی ترند است/ هجمه جدید علیه کاظم صدیقی با نام لیلا
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی