Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@01:27:49 GMT

جذب پزشک متخصص برای مناطق محروم خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۰۹۳۰

جذب پزشک متخصص برای مناطق محروم خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر دکتر کامبیز مهدیزاده شامگاه چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه سرپرست سابق و جدید شبکه بهداشت و درمان سرایان با بیان اینکه مدیریت نظام سلامت نیاز به همراهی و تعامل همه دستگاه‌ها دارد تا خدمات بهتر ارائه دهد افزود: شهرستان سرایان به لحاظ ارائه خدمات، پوشش مناسبی دارد.

وی با بیان اینکه شاخص‌های سلامت در شهرستان سرایان رتبه مناسبی دارد تصریح کرد: امروز برای ارتقا کیفیت تلاش می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی شاخص‌های سلامت در شهرستان سرایان رتبه مناسبی دارد و بیشتر مطالبات به سمت دسترسی‌ها است که تلاش می‌کنیم هر چه زودتر خواسته‌های منطقی مردم محقق شود.

وی با بیان اینکه از سال ۱۳۹۰ پزشک، دندان پزشک و داروساز در سهمیه مناطق محروم جذب می‌شود اظهار داشت: امیدواریم با ورود این پزشکان شاهد ثبات نیروهای متخصص در شهرستان و استان باشیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به پتانسیل‌های شهرستان سرایان از اجرای پایلوت طرح نظام ارجاع الکترونیک در این شهرستان برای اولین بار در استان خبر داد و آن را موفق ارزیابی کرد.

به گفته وی با توجه به اجرای موفق این طرح بزودی شاهد اجرایی شدن این طرح در تمام استان خواهیم بود.

فرماندار سرایان نیز در این جلسه با بیان اینکه متناسب با پیشرفت‌های جامعه مردم نیز نیز انتظاراتی در جهت بهبود خدمات بهداشتی و درمانی دارند افزود: با همراهی دانشگاه علوم پزشکی و جامعه خیرین در شهرستان شاهد پیشرفت‌های خوبی در این عرصه بوده ایم.

رسولی مقدم با بیان اینکه هم اکنون هفت پزشک متخصص در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان مشغول به ارائه خدمات تخصصی هستند افزود: تکمیل تجهیزات پزشکی در شهرستان یکی از مصوبات حضور استاندار در شهرستان بود که امیدواریم هرچه سریع‌تر این مصوبه اجرایی گردد

وی ابراز امیدواری کرد: تکمیل نبودن چارت سازمانی و کمبود فضای فیزیکی بیمارستان امام علی (ع) نیز در آینده نزدیک مرتفع شود.

وی با بیان اینکه گسترش آموزش عالی موجب توسعه اقتصادی و فرهنگی است به زیر ساخت‌های آموزش عالی در شهرستان اشاره کرد و گفت: گسترش آموزش عالی در شهرستان به خصوص رشته‌های بهداشت و درمان در دانشکده بهداشت شهرستان مورد توجه است.

سید مهدی حجتی سرپرست قبلی شبکه نیز با بیان اینکه کلینیک تخصصی بیمارستان امام علی (ع) حدود ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر شاهد اتمام پروژه باشیم

در این مراسم از خدمات سید مهدی حجتی سرپرست قبلی شبکه بهداشت و درمان سرایان تقدیر و دکتر حسن بهرامی نژاد به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

کد خبر 4624194

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیرجند کامبیز مهدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار صدا وسیمای استان گفت: در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) ۵۲۰ مبلغ  با حضور در شهر‌ها، بخش‌ها وروستا‌ها  بصورت گروهی و انفرادی به فعالیت تبلیغی می‌پردازند. 

حجت الاسلام محمد قناعت افزود: برگزاری نمازجماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و  مقام معظم رهبری درخصوص جهادتبیین، برگزاری مراسم سوگواری امام صادق (ع) ، سخنرانی پیرامون سیره و روش اهل بیت عصمت وطهارت ، تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه درجامعه، امیدآفرینی، حجاب و عفاف و حمایت از طرح نور، فرهنگ ایثار و شهادت، احیای امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت بخشی وآگاهی به جامعه، تاکید بر لزوم جایگاه مادری و افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی، تحکیم خانواده و کاهش مصرف انرژی از جمله برنامه های مبلغان در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) است. 

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت