Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام با بیان اینکه ۹۰ درصد از دلایل آتش سوزی‌ها مربوط به عوامل انسانی است گفت: آموش و اطلاع رسانی به مردم محلی و گردشگران با همکاری دهیاری ها، رسانه ها، سمن‌ها و همیاران طبیعت بسیار ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ایلام با موضوع پیشگیری از حریق با حضور سلیمانی استاندار ایلام و عبدالوهاب بخشنده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری این استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشنده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گلستان در این نشست اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل گرما و خطر وقوع حریق، دستگاه‌های متولی باید اقدامات پیشگیرانه لازم را در دستور کار خود قرار دهند.

وی گفت: با توجه به اینکه عوامل طبیعی تنها عامل ۲ تا ۵ درصد آتش سوزی‌های به وقوع پیوسته است و ۹۰ تا ۹۵ درصد از دلایل آتش سوزی مربوط به عوامل انسانی است لذا آموش و اطلاع رسانی به مردم محلی و گردشگران با همکاری دهیاری ها، رسانه ها، سمن‌ها و همیاران طبیعت بسیار ضروری است.

بخشنده ادامه داد: از عوامل مهم انسانی که منجر به آتش سوزی می‌شود می‌توان به زغال گیری، بی احتیاطی گردشگران، شکارچیان و تغییر کاربری اراضی اشاره کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام خاطرنشان کرد: جهت پیشگیری از آتش سوزی باید اقداماتی از جمله اعمال محدودیت روشن کردن آتش در نقاط حساس، شناسایی نقاط بحرانی و محدودیت تردد در این نقاط، استفاده از تجهیزات پیشرفته برای رصد مناطق بحرانی و اطلاع رسانی گسترده به عموم مردم را در اولویت قرار داد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان ایلام پیشگیری از آتش سوزی ها در ا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز

دریافت 46 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ۶۴ دستگاه ویلای غیرمجاز ساخته شده در اراضی جلگه‌ای جنگلی یک روستا در نوشهر اواخر سال قبل با ورود دستگاه قضائی تخریب شد و جای آن درخت کاشته شد.

این درختان اکنون جوانه زدند و در حال رشد هستند.

رئیس کل دادگستری مازندران روز چهارشنبه از عرصه درختکاری در اراضی جلگه‌ای جنگلی بازدید کرد..

کد خبر 6087933

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند