Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری یکی از لوازم تحقق رونق تولید در استان را استفاده از راهکارهای کارشناسانه دانست و گفت: دستگاه ها در همین راستا باید از ظرفیت جوانان و نخبگان در ارائه راهکارهای درست بیشترین بهره را ببرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، اقبال عباسی شب گذشته (۱ خرداد) در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری که با حضور جمعی از مسئولین استان در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، با اشاره به پیگیری مشکلات 11 طرح تولیدی استان در این ستاد، گفت: هفت در حوزه صنعت، معدن و تجارت و چهار طرح نیز در حوزه کشاورزی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش برای تحقق نامگذاری سال به «رونق تولید»، افزود: همه مدیران دستگاه های اجرایی در راستای اجرایی شدن این هدف تلاش کرده و مصوبات ستاد تسهیل را پیگیری و اجرا کنند.

 

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه ها نباید مصوبات ستاد تسهیل استان را تغییر دهند، اظهار کرد: اجرای مصوبات این ستاد جزء قانون است و دستگاه ها موظف به اجرای آن ها با همه جزئیات دارند.

 

عباسی یکی از لوازم تحقق رونق تولید در استان را استفاده از راهکارهای کارشناسانه دانست و تصریح کرد: دستگاه ها در همین راستا باید از ظرفیت جوانان و نخبگان در ارائه راهکارهای درست بیشترین بهره را ببرند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بررسی خسارات وارده به واحدهای تولیدی در حوادث طبیعی در نشست های تخصصی، خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی نیز که به بانک های عامل بدهکار هستند باید میزان بدهی ها و نحوه بازپرداخت را تعیین تکلیف کنند.

 

وی با بیان اینکه باید خسارات وارده به واحدهای سریعتر بررسی و میزان خسارات گزارش شود، اظهار کرد: به دلیل پرداخت این خسارات از صندوق توسعه ملی و محدود بودن منابع آن ارسال سریع گزارشات ضرورت دارد.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مجلس جشن روزه اولی ها مسجد کانون های مساجد خراسان جنوبي روزه اولی ها روزنامه دختران روزه اولی خبرگزاری شبستان سال رونق تولید تسهیلات طرح رونق تولید تسهیلات رونق تولید رونق تولید چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری

بهنام خسروی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین مشکلات طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسوولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.

بیشتر بخوانید

رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری

خسروی تصریح کرد: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.

وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری