Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@10:47:02 GMT

ظرفیت گردشگر پذیری استان زنجان بالا است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۴۰۶۶

ظرفیت گردشگر پذیری استان زنجان بالا است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اطاعتی شامگاه چهارشنبه در نشست مشترک آژانس همکاری‌های بین المللی ژاپن با فعالان بخش خصوصی و دولتی حوزه گردشگری در خصوص تدوین استراتژی توسعه گردشگری استان‌های شمالغرب کشور در عمارت تاریخی دارایی شهر زنجان، افزود: افزایش گردشگر در هر منطقه و استانی نشان می‌دهد که از ظرفیت‌های منطقه به خوبی استفاده‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: آشنایی گردشگر با آداب و سنن و فرهنگ هر منطقه در انتقال فرهنگ‌ها بسیار مؤثر بوده و باعث تقویت زندگی اجتماعی شده است.

مدیرکل دفتر اقتصادی و سرمایه‌گذاری استانداری زنجان با بیان اینکه ظرفیت توریست پذیری استان زنجان بالا است، گفت: باید از ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد برای تقویت بخش گردشگری داخلی و خارجی استفاده شود.

اطاعتی بابیان اینکه منظومه مطالعات روستایی در استان زنجان انجام‌شده است، تأکید کرد: روستاهایی در استان زنجان که جایگاه و ارزش گردشگر پذیری را دارند شناسایی‌شده است که باید از این فرصت برای جذب توریست استفاده لازم را کرد و فرصت‌های گردشگری در روستاها احصاء شوند تا گردشگران خارجی از ظرفیت‌های گردشگری در روستاها استفاده کنند.

مدیرکل دفتر اقتصادی و سرمایه‌گذاری استانداری زنجان بابیان اینکه اگر گردشگری روستایی موردتوجه قرار گیرد، اقتصاد روستا متحول خواهد شد، ابراز کرد: صنعت گردشگری نقش بسزایی در اشتغال‌زایی روستایی دارد.

اطاعتی بر تقویت صنعت گردشگری در روستاها تأکید کرد و افزود: باید از تمام فرصت‌ها برای تحقق این امر استفاده شود.

کد خبر 4624237

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گردشگری توریسم سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری شنبه‌شب در آئین تشییع باشکوه شهید «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) در گلزار مطهر شهدا اظهار داشت: با حضور این شهید والامقام شهرستان گناوه و استان منور و معطر به عطر شهدا شده است.

فرماندار گناوه افزود: شهیدان همچون شهید غلامی در دفاع از اسلام، ملت، شرف و ناموس و حیثیت کشور و نظام اسلامی جانانه در رکاب امام خود جنگیدند و پیکر مطهر این شهید والامقام سال‌ها در منطقه بی نام و نشان در راه دفاع از میهن و دین باقی ماند.

فرماندار گناوه افزود: آمدن شهید پیام بزرگی برای ما به همراه دارد که با بصیرت و آگاهانه و تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری راه شهدا را جانانه ادامه دهیم و در رکاب امام و ولی امر خود بمانیم و دشمنان را برای همیشه خاموش کنیم.

وی گفت: همه ملت ایران به ویژه مردم متدین و شهید پرور شهرستان گناوه با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه خواهند داد.

وی بیان کرد: امروز مردم شهرستان گناوه با حضور باشکوه از فرزند خود جانانه استقبال و این فرزند شهید خویش را تا جایگاه ابدی بدرقه کردند.

فرماندار گناوه گفت: امیدواریم شهدا ما را در دنیا و آخرت یاری کنند تا ما هم بتوانیم با تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری در راهی که آنها پیمودند باقی بمانیم.

صفری بیان کرد: امروز اگر رهبری انقلاب اسلامی ندای مبارزه با استکبار جهانی را سر می‌دهد به پشتیبانی املت غیور ایران اسلامی و خون پاک این شهیدان گرانقدر و والامقام است.

وی ادامه داد: اگر امروز دشمنان و استکبار جهانی جرأت نگاهی به سمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد ناشی از، قدرت، بصیرت و آگاهی ملت ایران و تبعیت پذیری از رهبری و به برکت خون شهدا است.

کد خبر 6096731

دیگر خبرها

  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • ۹۴۰ اثر تاریخی زنجان در فهرست آثار ملی ثبت شده است
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری