Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@17:15:28 GMT

کلنگ زنی سالن ورزشی روستای «گدم آباد» گنبدکاووس

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۵۷۳۵

کلنگ زنی سالن ورزشی روستای «گدم آباد» گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، با حضور معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور سالن ورزشی روستای «گدم آباد» گنبدکاووس کلنگ زنی شد.

معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور، در حاشیه مراسم کلنگ زنی عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای «گدم آباد» اظهارکرد: تمام تلاش این معاونت، توزیع عادلانه اعتبارات برای توسعه روستاها و شهرها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی جمالی نژاد ادامه داد: از ابتدای شکل گیری دهیاری ها تا کنون مجموعاً ۲۰ هزار میلیارد تومان به آنان کمک شده که ۱۵ هزار میلیارد تومان آن فقط در دولت های یازدهم و دوازدهم بوده است.

وی افزود: براساس تبصره دو ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده (سوخت) که از سال گذشته اجرای آن آغاز شده، تنها از این محل ۲۰۰ میلیارد تومان به روستاها و شهرهای کوچک کمک مالی شد.

جمالی نژاد اضافه کرد: روند اجرای این تبصره قانونی امسال با قوت بیشتری پیگیری و اجرا می شود به طوریکه در فروردین مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان و برای اردیبهشت هم مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان بر اساس شاخص جمعیت بین روستاها و شهرها توزیع شده است.

همچنین در این مراسم عبدالقدیر کریمی، فرماندار ویژه گنبدکاووس بر لزوم تسریع در ساخت سالن ورزشی گدم آباد با تخصیص به موقع اعتبارات تاکید کرد و گفت: بخشی از موفقیت های ورزش این شهرستان توسط جوانان این روستا از جمله «بهمن سالمی» و «رحمان رئوفی» دو ملی پوش و الیبال ساحلی کشور به دست آمده است.

لازم به ذکر است سالن ورزشی روستای گدم آباد در زمین اهدایی به مساحت دو هزار مترمربع با زیربنای ۹۸۰ متر در اندازه ۲۴ در ۳۶ و با ۱۲۰ متر مربع سرویس بهداشتی و فضای اداری، احداث می شود.

اعتبار مورد نیاز این پروژه حدود ۲.۵ میلیارد تومان است که ۴۰۰ میلیون تومان آن در اعتبارات سال ۹۷ و از محل اعتبارات معاونت توسعه روستایی مناطق محروم کشور تامین شده و برای امسال هم مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی پیش بینی شده است.

کد خبر 4624421

منبع: مهر

کلیدواژه: گنبدکاووس مهدی جمالی نژاد وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این دیدار در سالن شادروان علی حمیدی برگزار شدو شاگردان پیمان ولی پور علی رغم اینکه نیمه اول را به حریف واگذار کردند، اما با تلاش فراوان و تشویق‌های بی امان تماشاگران، امتیاز‌های عقب افتاده را جبران کردند و توانستند در کوارتر سوم بازی را به تساوی بکشاند و در کوارتر چهارم کار را یک‌سره کنند.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۶۵ بر ۵۴ به نفع فرش مشهد به پایان رسید.

جوانان فرش مشهد پنجشنبه آز ساعت ١٧ در سالن حمیدی رودر روی کاله قرار خواهند گرفت

دیگر خبرها

  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • سیل و آبگرفتگی در روستای جنت آباد گرمسار
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب