Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:06:31 GMT

انقلاب اسلامی در برابر دشمنان منفعل عمل نمی کند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۶۴۳۰

انقلاب اسلامی در برابر دشمنان منفعل عمل نمی کند

به گزارش خبرنگا، مهر، سردار علی فدوی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم تجدید میثاق فرماندهان نیروهای مسلح با آرمان‌های امام خمینی (ره) طی سخنانی گفت: وحدت کلمه از کلید واژه‌های اساسی کشور و تفکر امام (ره) است و این وحدت کلمه حول محور توحید، انقلاب اسلامی و رهبری بود.

وی عنایت خداوند به ملت ایران و رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و افزود: در طول ۸ سال دفاع مقدس این وعده خدا بود که به عرصه ظهور می‌رسید و موفقیت‌های دفاع مقدس با عمل به تکالیف الهی محقق می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی اضافه کرد: در دفاع مقدس همه کشورها برای حمله و نابودی ایران متحد شده بودند ولی جبهه حق انقلاب اسلامی با انجام شروطی که خدا معین کرده توانست پیروز این جنگ ۸ ساله شود و همچنان نیز با گذشت این سال‌ها دشمن با بسیج دنیایی و مادی شکست می‌خورد و از تحقق این وعده خدا دیوانه شده است.

وی وعده الهی را تخلف ناپذیر دانست و گفت: امام راحل فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد.» و این آزادسازی خرمشهر یکی از تجلیات بسیار زیبا، شکوهمند و کامل تحقق وعده الهی بود.

فدوی گفت: در ۲۲ بهمن ۵۷ نیز شاهد تحقق وعده خدا بودیم و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در حالی رخ داد، که در تصور هیچکس حتی برخی از نزدیک‌ترین افراد این پیروزی نمی گنجید.

جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی در ادامه به شرایط امروز جهان، منطقه و کشورمان اشاره کرد و افزود: امروز بیش از پیش دشمنی و خصومت دشمنان با ایران نمایان شده است، دشمنان قبلاً با تیر و اسلحه به طور عریان و ظاهر در مقابله با ما قرار داشتند ولی امروز در برخی اوقات با ابزارهای متنوع و دشمنی بیشتر توسط رسانه و شبکه‌های اجتماعی داخل منازل ما ورود کرده‌اند، اما باید بدانیم انقلاب اسلامی در برابر این دشمنی‌ها منفعل نیست.

وی تاکید کرد: ایران قدرتمند دشمن را طوری منفعل کرده است که فریاد می‌زند و اعتراف می‌کند در موضع ضعف در برابر ایران قرار داریم و این قدرت به دلیل روحیه مقاومت است.

فدوی با بیان اینکه امروز امروز دل‌هایی در اقصی نقاط دنیا معطوف به انقلاب و بیان رهبری شده است، گفت: امروز انقلاب اسلامی در جان آزادی خواهان جهان نفوذ کرده و آنها نیز این رویه را پیش گرفته و پیروز شدند و دشمن با ناکامی در ایران سراغ کشورهای دیگر رفت.

وی گفت: دشمن در سایر کشورها هم با شکست جدی مواجه شد، چون این قاعده عمل به تکالیف الهی و تحقق وعده خدا یکسان است و این قاعده برای زمان و مکان خاصی نیست و امروز جوانانی که امام، انقلاب، شهدا و دفاع مقدس را ندیدند و حتی بعد از این دوران‌ها به دنیا آمدند با همان روال و منش پا در عرصه جهاد در دفاع از حرم کیلومترها دورتر از مرز کشور گذاشتند.

کد خبر 4624460

منبع: مهر

کلیدواژه: علی فدوی سپاه پاسداران تجدید میثاق با آرمانهای امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» اجماع‌ساز بود و همگان آن را ستودند/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم

رئیس‌جمهور گفت: وعده صادق احساس غرور ملی بود و از نقاط عطف اجماع ساز و همه جریان‌ها و با هر سلیقه ای بود.

به گزارش مشرق،حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امشب (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه) در دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم درباره آثار و تبعات عملیات وعده صادق، گفت: ابعاد عملیات وعده صادق باید در نشست‌های مختلف، رسانه ملی، محافل علمی و پژوهشی و محافل سیاسی و امنیتی پرداخته شود.

وی تاکید کرد: وعده صادق احساس غرور ملی بود و در کشور ما حقیقتاً از نقاط عطف اجماع‌ساز همه مردم عزیز ما و همه جریان‌ها و صاحبان اندیشه و تفکر با هر سلیقه بود. این کار را همه ستودند.

رئیس جمهور تصریح کرد: پیشینه این کار به جنایت‌ها و نسل کشی و کودک کشی و جنایت علیه بشریت رژیم صهیونیستی در غزه باز می‌گردد.

وی ادامه داد: غزه حقیقتاً تابلویی است که در آن هم جلوه نورانیت، مقاومت، ایستادگی، صبر و دلدادگی به خداوند را از مردم مقاوم، مقتدر و مظلوم غزه می‌توان مشاهده کرد و هم صفحه سیاه و ظلمانی است که اوج بی‌رحمی، جنایت، نسل کشی و کودک کشی را نشان می‌دهد.

امروز حق‌خواهی را در جای جای دنیا می‌بینیم

رئیسی تاکید کرد: به نظر ما و همه کارشناسان و صاحب نظران سیاسی علی رغم گذشت ۷ ماه، پیروز این میدان مردم مقاوم فلسطین و شکست خورده آن رژیم صهیونیستی و حامیان رژیم صهیونیستی هستند.

رئیسی بیان کرد: امروز هم شاهد هستیم که حماس با انعطاف آتش بس را می‌پذیرد، اما رژیم صهیونیستی همچنان به کودک کشی و نسل کشی ادامه می‌دهد که این شرمی برای حامیان رژیم صهیونیستی است که باید جلوی همه مردم دنیا سرافکنده باشند که امروز حق‌خواهی و عدالت خواهی و حمایت از فلسطین نه فقط در دانشگاه‌ها و در غرب عالم، بلکه در جای جای دنیا امروز فریاد حق طلبی و عدالت خواهی را می‌بینیم و شاهد استیصال رژیم صهیونیستی هستیم.

شعاری که مردم ایران سر می‌دادند امروز شعار مردم خود امریکا شده است

رییسی در پاسخ به این سوال که راه حل مشکلات کشور موشک است یا مذاکره، افزود: بارها اعلام کردیم ایران برای کشورهایی که بخواهند با ما روابط خوبی داشته باشند آماده است و ما آمادگی داریم دست همه را به گرمی بفشاریم. البته دشمن همانند ۴۵ سال گذشته ایران هراسی می‌کند.

وی ادامه داد: همان شعاری که مردم ایران سر می‌دادند امروز شعار مردم خود امریکا شده است و این نشان داد موضع ایران در قبال غزه و فلسطین درست است.

رییس جمهور تصریح کرد: در دیدار با مسوولان اقلیم، آنها معتقد بودند کار شهید سلیمانی در مبارزه با داعش هیچگاه از خاطره مردم اقلیم نخواهد رفت.

میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم

رییسی گفت: پیام وعده صادق این است کسانی که در مقابل ایران بایستند ما هم ایستادگی خواهیم کرد. ما میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم. امریکا عهدشکنی کرده است.

وی ادامه داد: موشک جواب موشک است.

شاهد تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن در کشور هستیم

رییس جمهور با اشاره به ساخت مسکن در دولت سیزدهم، بیان کرد: ۴ میلیون مسکن نیاز کشور و تاکید قانون است. وعده‌ای را که مردم دادیم را آغاز کردیم و امروز شاهد تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن در کشور هستیم. مسکن روستایی در کشور فعال است. در حوزه مددجویان ۱۰۰ هزار مسکن تحویل آنها شده است. کارگاه‌های تولید مسکن در سراسر کشور فعال است.

وی عنوان کرد: از وعده‌های دولت که به دنبال تحقق آن هستیم، ساخت مسکن است. به خانواده‌ها و جوانان وعده می‌دهم که این کار انجام خواهد شد.

در حال تکمیل…

دیگر خبرها

  • وعده صادق نشان داد یک ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند
  • «وعده صادق» اجماع‌ساز بود و همگان آن را ستودند/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • ببینید | دفاع بذرپاش از وعده ساخت ۴ میلیون مسکن رئیسی!
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است