Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «یوسف الحاضری» سخنگوی وزارت بهداشت یمن اعلام کرد، از زمان آغاز حملات ائتلاف سعودی در سال ۲۰۱۵ (۱۳۹۴) بیش از ۵۰ هزار یمنی کشته و زخمی شده‌‌اند.

الحاضری به خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» گفت: در نتیجه بمباران مستقیم، تا کنون ۵۲ هزار یمنی کشته و زخمی شده‌‌اند. تعداد کشته شدگان به ۱۳ هزار و ۲۵۰ نفر می‌رسد که ۳۸۰۰ کودک در میان آنها وجود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌های پیشین سازمان ملل ۲۲ میلیون نفر یعنی حدود ۷۵ درصد جمعیت یمن به کمک نیاز دارند و هشت میلیون و چهارصد نفر از آنها نمی‌دانند وعده بعدی غذایشان را چگونه تأمین خواهد شد.

یوسف الحاضری اسفندماه گذشته اعلام کرده بود: «طی چهار سال اخیر، در مجموع ۳۷ هزار و ۸۲۲ غیرنظامی یمنی قربانی بمباران و حملات ائتلاف سعودی شده که از میان، ۱۲ هزار نفر کشته و ۲۵ هزار و ۷۴۱ نفر زخمی شدند».

سخنگوی وزارت بهداشت یمن میزان خسارت وارد شده به بخش بهداشتی این کشور را بیش از ده میلیارد دلار اعلام کرد. 

حملات ائتلاف متجاوز به رهبری عربستان سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ به بهانه بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن آغاز شد و همچنان ادامه دارد. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، عبدالله العنزی، سفیر عربستان سعودی در ایران اعلام کرد که محمد نوار العتیبی، سرکنسول جدید این کشور در شهر مشهد مقدس خواهد بود و به محض اتمام اقدامات لازم، مأموریتش احتمالا در دو هفته آینده شروع خواهد شد.

کد خبر 846669 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و عربستان خبر ویژه مشهد

دیگر خبرها

  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت