Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمد هادی مرعشی  در نشست کمیسون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: قاچاق سوخت یکی از موضاعات ویژه در این استان است که در این زمینه نشست ها و تصمیمات بسیاری اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: صفوف طولانی در جایگاه های سوخت و نارضایتی مردم سبب شد تا نشست های متعددی برای ساماندهی این موضوع برگزار و تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: به منظور آرامش و تسهیل دریافت سوخت مصرف کنندگان طرح های خوبی در آینده برنامه ریزی و انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: همکاری مردم و دستگاههای اجرایی در عملیاتی شدن برنامه ها بسیار مهم و موثر است.

مرعشی ادامه داد: طرح نظارتی و پایشی از روز شنبه هفته آینده در سیستان و بلوچستان آغاز و کارت هایی که به صورت غیر مجاز سوخت دریافت می کنند شناسایی و باطل می شوند.

وی همچنین در حوزه دام نیز گفت: دام یکی از مهمترین فرصت های استان سیستان و بلوچستان برای تامین گوشت مورد نیاز کشور است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: موضوع خوبی در نشست مطرح و قرار بر این شد برای نخستین بار بحث داشت دام برای پرورش نژاد خوب که کمک کننده باشد مطرح و مصوب شد.

وی واردات دام از سیستان و بلوچستان را نیز مهم عنوان کرد و افزود: طرح های بسیاری در حوزه واردات دام وجود دارد و کارهای مطلوبی نیز در دستور کار است.

معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نیز در این نشست گفت: در 25 ماه گذشته یک میلیون و 219 هزار کارت سوخت وارد جایگاهای سوخت سیستان و بلوچستان شده و یک مرتبه سوخت دریافت کرده اند.

داوود عربعلی ادامه داد: سال 97 بیشترین میزان ورودی کارت مهاجر در سیستان و بلوچستان را داشته ایم.

وی بیان کرد: آرامش اجتماعی اولویت شرکت پخش فرآورده های نفتی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گوشت مبارزه با قاچاق کالا و ارز واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد

پیکر بی‌جان دو فرد غرق شده در رودخانه نیاتک منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، صبح امروز با تلاش نیروهای مردمی و هلال احمر شهرستان هیرمند از توابع منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، جسد دومین غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

روز گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک غرق شدند که با تلاش حاضرین دو نفر نجات پیدا کردند و دو برادر 14 و 19 ساله در جریان این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت