Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@22:29:24 GMT

38 مدیر دوشغله از وزارت کاراستعفا کرده اند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۳۱۲۸

38 مدیر دوشغله از وزارت کاراستعفا کرده اند

به گزارش ایسکانیوز، میرهادی قره سید رومیانی گفت: اقدامات بسیار مهم و اساسی در حوزه شفافیت در وزارت رفاه رقم خورده که به نوعی در کشور بی‌سابقه بوده است.

وی ادامه داد: شفافیت یکی از راهکارهای جدی مبارزه با فساد است و وزیر رفاه در جلسات قبل از گرفتن رأی اعتماد در مجلس وعده‌هایی پیرامون شفافیت مطرح کرد که یکی پس از دیگری به طور کامل و دقیق در حال عملیاتی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر رفاه گفت: شفافیت باعث ایجاد اتاق شیشه‌ای می‌شود که همه نهادهای دولتی و غیردولتی بتوانند امور را رصد و از فساد و ویژه‌خواری جلوگیری کنند.

وی افزود:در خصوص دو یا چندشغله‌ها در وزارت رفاه و مجموعه‌های تابعه، تاکنون 38 نفر استعفاداده‌اند و طبق اعلام رسمی روسای صندوق‌ها عملا پرونده دو شغله‌ها بسته شده است.

قره سید رومیانی گفت: ارائه اطلاعات دقیق و جزئی دریافت کنندگان وام اشتغال پایدار روستایی و عشایری با کارمزد6،4 و 10 درصد به تفکیک استان،سهم هر یک،تعداد اشتغال موردتعهد و دستگاه اجرایی کار بسیار بزرگ و مهمی بود که رقم خورد.

وی گفت: در حوزه شفافیت گام‌های بسیار بلندی برداشته شده که می‌توان گفت نظیر نداشته است.

قره سید رومیانی درباره جوان‌گرایی و انتصابات در وزارتخانه نیز گفت: بر استفاده از جوانان تاکید شده و در این حوزه نیز وزارت رفاه عملگرایی بسیار خوبی داشته است و باتوجه به مشکلات وسختی هایی که بعضا" برای کشور وجود دارد،همه ما مسئولان باید شبانه‌روزی فعالیت کنیم و بارها این نکته را در جلسات با مدیران کل استان‌ها نیز مطرح کرده‌ام و تاکید داشته‌ایم که مدیران در بین مردم باشند و مدیری که مردمی باشد و در بین مردم حضور داشته باشد بیشتر مشکلات و دغدغه‌های مردم را درک می‌کند.

وی گفت: حضور در جلسات کمیسیون‌ها و دیدار با نمایندگان نیز به صورت مستمر ادامه دارد و نمایندگان مردم در مجلس ظرفیت‌ها و دغدغه‌های مردم در سطح کشور و حوزه انتخابیه را به خوبی می‌دانند و امیدواریم باکمک نمایندگان بتوانیم هرچه سریعتر مسائل و دغدغه‌های موجود را حل کنیم.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 معاون امورمجلس،حقوقی و استان‌های وزارت رفاه شفافیت میرهادی قره سید رومیانی راهکارهای جدی مبارزه با فساد مدیران دوشغله 38 مدیر دوشغله از وزارت کاراستعفا کردند جوان‌گرایی و انتصابات در وزارتخانه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شفافیت مدیران دوشغله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمیو یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نیت شر پشت یک پیامک | مراقب این نوع پیامک‌ها باشید

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 846837 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن)

دیگر خبرها

  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان