Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:43:10 GMT

مقاومت تنها راه حفظ منافع ایران در برابر آمریکا است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۴۶۰۵

مقاومت تنها راه حفظ منافع ایران در برابر آمریکا است

گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: حفظ منافع ایران در برابر زورگویی های آمریکا تنها از مسیر مقاومت محقق می شود که حرکت در این مسیر همواره مورد نظر و تاکید بزرگان نظام از جمله مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: تجربه 40 سال اخیر کشور ثابت می کند که تنها راه دست یابی به منافع همه جانبه کشور، تداوم مسیر مقاومت است و راهکاری به جز آن برای ما قابل تصور نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه گرگان به تلاش و هیاهوی تعدادی از کشورهای منطقه مانند امارات، عربستان و اسراییل در اقدام اخیر آمریکا و ورود ناو هواپیمابر در خلیج فارس اشاره کرد و اظهار داشت : آنان می خواستند با سر و صدا و القای دروغین وقوع قریب الوقع جنگ بین ایران و آمریکا، ما را به پای مذاکره با این قلدر بکشانند تا منافع خود را کسب کنند که تیرشان همانند همیشه به سنگ خورد.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تجربیات تلخ امریکا از جنگ های منطقه مانند جنگ عراق و سوریه به آن ها ثابت کرده که جنگ مسیر مناسبی برای آنان نیست و به همین دلیل نیز آنها بدنبال جنگ نیستند
امام جمعه گرگان بیان کرد: بی تردید مذاکره ای میان ایران و آن ها انجام نمی شود زیرا آنان صداقت ندارند و سابقه خود را در پشت کردن به تعهدات بین المللی مثل برجام به جهانیان و ایران نشان دادند.
آیت الله نورمفیدی بیان کرد: مطابق فرموده مقام معظم رهبری، مذاکره با آمریکا به خصوص با دولت فعلی آنها سم است.
امام جمعه گرگان افزود: اگر ما در برابر تهدیدات امریکا پا پس بکشیم آنها چند گام توقعات خود را افزایش می دهند که در این شرایط لازم است مقاومت پیشه کنیم تا پیروز این میدان باشیم.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: به برخی از دغدغه ها و نواقص اجرای اصل 44 قانون اساسی در واگذاری ها به بخش خصوص اشاره کرد و گفت : نحوه اجرای این اصل از چگونگی قیمت گذاری تا نحوه واگذاری ها دارای اشکالات بسیاری است.
آیت الله نورمفیدی گفت: در برخی واگذاری ها مانند شرکت آلومینیم هرمزگان، هپکو اراک، نیشکر هفته تپه و ماشین سازی تبریز مشکلاتی زیادی مشاهده شد که ضرورت دارد مجلس وظیفه نظارتی خود را در این بخش مطلوب تر انجام دهد.
7333/3091

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه مذاكره گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست


به گزارش تابناک، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • مقاومت اسطوره‌ای ۲۰۰ روزه و چند نکته درباره سخنان ابوعبیده
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد