Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیداحسان گتمیریان در گفت‌و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه ریزی کمیته امداد در ایام باقیمانده از ماه مبارک رمضان برای جمع آوری کمک‌های مردمی و خیرین اظهار کرد: بر همین اساس از شب‌های قدر تعداد مراکز جمع اوری کمک‌ها و همچنین ثبت نام از خیرین برای حمایت از ایتام و طرح محسنین افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در همین ارتباط و همزمان با برگزاری شب‌های قدر در مساجد و سایر مکان‌ها، چادرهای از سوی کمیته امداد در مجاورت این مکان‌ها برای ثبت نام از خیرین برای حمایت از ایتام برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های کمیته امداد ادامه داد: از ابتدای ماه مباک رمضان تا پانزدهم رمضان، بیش از ۳۴ هزار حامی برای حمایت از ایتام و همچنین طرح محسنین ثبت نام کرده‌اند.

گتمیریان افزود: یکی دیگر از طرح‌های که در ماه مبارک رمضان اجرا شده است، طرح مفتاح الجنه است که در این طرح مسئولان استانی در هر استان و شهرستان با مدیرکل کمیته امداد آن استان در منزل مددجویان حاضر و در همان محل اقدام به رفع مشکل فرد مددجو می‌کنند که در همین بخش در این مدت به ۴ هزار و ۶۰۳ مورد به منزل مددجوی مراجعه شده است که ۳ هزار ۴۴۰ مورد رفع مشکل شده است.

وی تصریح کرد: طرح اطعام به نیازمندان یکی دیگر از طرح‌های است که در ماه رمضان به صورت ویژه اجرا شده است که در همین رابطه نیز ۳۶۳ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال از سوی خیرین کمک شده است.

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های کمیته امداد در ارتباط با فرایند ثبت نام و حمایت از ایتام گفت: افراد و خیرین می‌توانند همزمان با شب‌های قدر با مراجعه به محل‌های درنظر گرفته شده برای حمایت از ایتام و طرح محسنین ثبت نام کنند و هر ماه مبلغ ۲۵۰ هزار تومان برای ایتام و ۱۱۳ هزار تومان برای محسنین پرداخت کنند.

کد خبر 4624938 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان اکرام ایتام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.


به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، علی‌مردان مردانی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز استان، اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز حدود ۲۵ سال است فعالیت می‌کند و از سال ۱۳۹۵ این فعالیت به‌صورت رسمی شکل گرفت.

وی ادامه داد: مجمع خیرین مدرسه ساز یک سازمان مردم نهاد است که وظیفه آن جذب و ترویج فرهنگ خیر در راستای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی‌ست‌.

مدیر عامل خیرین مدرسه ساز چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: هر ساله جشنواره خیرین مدرسه ساز استانی، شهرستانی و مدرسه‌ای برگزار می‌شود که امسال در ۱۹ اردیبهشت شاهد بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خواهیم بود.

مردانی تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز متعهد شدند که ۶۴ میلیارد تومان در راستای توسعه و بهسازی مدارس هزینه کنند که بالای ۵۰ میلیارد آن محقق شده است.

وی اضافه کرد: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: نحو مشارکت خیرین برعهده خود آن‌هاست ولی مجمع سعی کرده این مشارکت‌ها هدفمند و در جهت رفع مشکلات آموزش‌وپرورش باشد، بیشتر این مشارکت‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله کوهرنگ و لردگان بوده است.

کد خبر 747911

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور