Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@23:11:56 GMT

عملکرد مجلس دهم مورد رضایت مردم نیست

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۵۵۳۶

عملکرد مجلس دهم مورد رضایت مردم نیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار کرد: عملکرد مجلس دهم مورد رضایت مردم نیست در حالی که نمایندگان وکیل مردم هستند و باید منافع مردم را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،" آیت الله شعبانی" ظهر امروزدر خطبه های نماز جمعه این هفته همدان گفت: باید از شب‌های قدر بیشترین بهره را ببریم زیرا بهترین شرایط برای توبه و نزدیکی به خدای متعال مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان  با بیان اینکه شب قدر، انبیا و چنین فرصت‌هایی برای توبه قرار داده شده‌اند، افزود: از فرصت ۳ شب قدر برای توبه استفاده کنید که خداوند در بخشش‌های خود سخت گیر نیست.

 

وی با بیان اینکه تفکر پایه ارتباط با خدای متعال است و تصریح کرد: در شب‌های قدر باید نسبت به گسترش و تقویت مجالس معرفت و علم اهتمام ویژه داشته باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه مراسم شب قدر به کمیت نیست و اسلام دین کیفیت‌ها است، گفت: شاید یک نفر ۵ دقیقه با خداوند صحبت کند و بار خود را ببندد اما یک نفر تا صبح فریاد بزند اما راه به جایی نبرد.

 

امام جمعه همدان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری نیز خرمشهرها در پیش داریم و راه آزادسازی آن نیز در احیای تفکر انقلابی و جهادی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ابراز داشت: اینکه خرمشهر چرا و چگونه آزاد شد را نیز می‌توان به وجود جوانان مؤمن، انقلابی و حزب الهی که معتقد به مسیر الهی و وعده‌های الهی بودند ربط داد چراکه همین‌ها باعث آزادسازی خرمشهر شدند.

 

وی با اشاره به دستاوردهای نظام نیز بیان کرد: مقایسه قبل از انقلاب و بعد از آن به لحاظ پیشرفت‌ها غیر قابل مقایسه است اما این موضوع به معنای این نیست که مردم مطالبه‌گری نکنند.

 

آیت الله شعبانی با تأکید بر اینکه خطبه‌های نماز جمعه جای تخریب مسئولان نظام نیست اما جای مطالبه گری هست، گفت: بنای تخریب هیچ مسئولی را نداریم اما مردم حق مطالبه دارند و مسئولان باید پاسخگو باشند.

 

وی با انتقاد از حذف ارز 4200 هزار تومانی از اقلام مورد نیاز مردم از یک سو و هزینه آن برای واردات برخی اقلام غیر اساسی از سوی دیگر خاطرنشان کرد: نمایندگان باید جلوی این اتفاقات را بگیرند.

 

وی اظهار داشت: در شأن ملت عظیم ایران نیست که این چنین برای تهیه اقلام اساسی بعد از ۴۰ سال آن هم با این وضعیت در صف بایستند.

 

آیت الله شعبانی با تأکید بر لزوم کمک مالی به حوزه‌های علمیه گفت: این مراکز دینی تاثیرگذار که هزار سال است اسلام را برای مردم حفظ کرده‌اند به لحاظ مالی در مضیقه هستند و نیازمند حمایت‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/155

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها ماه مبارک رمضان مجلس نماز جمعه خطبه نماز جمعه شب قدر قرآن خسارت سیل دختران روزه اولی عملکرد مجلس نارضایتی مردم خطبه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،امام جمعه همدان در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته  راه جلوگیری از خسران را عمل صالح دانست وگفت: انسان‌های مقاوم درراه خداوکسانی که واجبات را انجام می‌دهند هرگز دچار خسارت نمی‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی واجبات خدارا همه جانبه برشمرد وگفت: از خانواده تا کسب وکار واز روابط اجتماعی تا مسائل فردی خداوند حرف برای گفتن وعمل کردن دارد وخوشا به حال آنان که اهل تقوا هستند.

نماینده ولی فقیه در استان عمل به تقوا در میان مسئولان را عمل وظایف قانونی عنوان کرد وگفت: هر مسئولی که در انجام وظایفش کوتاهی کند بی تقوایی کرده است.


او با اشاره به نظارت به رعایت حجاب از سوی  ماموران پلیس افزود: تمکین به اوامر دلسوزانه پلیس به نفع همه افراد جامعه است.

خطیب جمعه همدان از ۲۷ دستگاه مربوط به مسائل فرهنگی خواست تا در کنار پلیس به وظایف خود عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با اشاره به  بزرگداشت مقام کارگر گفت: حمایت از کار وکارگر وظیفه همگانی است و کارفرمایان به این موضوع اهمیت بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان به پخش سریالی بنام مشاور از رسانه ملی هم اشاره کرد وگفت: دیدن این سریال برای خانواده‌ها بویژه برای ان‌هایی که فرزند نوجوان دارند بسیار مفید وآموزنده است.

پیش از خطبه‌های نماز جمعه ودر غرفه سلامت هم برخی خدمات پزشکی از جمله اندازه گیری فشار خون برای نماز گزاران به شکل رایگان انجام شد.

دیگر خبرها

  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم