Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:33:54 GMT

ناراحتی کیلینی از توافق کونته با اینتر

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۸۲۴۹

ناراحتی کیلینی از توافق کونته با اینتر

کاپیتان یوونتوس تاکید کرد که از حضور آنتونیو کونته در اینتر خوشحال نیست.

به گزارش ایسنا ‌و ‌به نقل از توتو اسپورت، به نظر می‌رسد که توافق آنتونیو کونته با اینتر به مراحل نهایی خود رسیده و سرمربی سابق یوونتوس هدایت نرآتزوری را بر عهده خواهد گرفت.

جورجو کیلینی، مدافع با تجربه یوونتوس از حضور کونته در اینتر راضی و خوشحال نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت‌: به صراحت بگویم که از حضور کونته در اینتر خوشحال نخواهم شد اما این زندگی است و باید با آن کنار آمد. من مشکلی با کونته ندارم اما اگر راهی اینتر شود دعا می‌کنم که هیچ جامی را نبرد. زمانی که کونته در چلسی بود برای او آرزوی موفقیت کردم اما در اینتر نمی‌توانم چنین آرزویی برای او داشته باشم چرا که آنها رقیب ما می‌شوند.

مدافع با تجربه یوونتوس در ادامه صحبت‌های خود همچنین به جدایی ماسیمیلیانو آلگری اشاره کرد و گفت‌: فکر می‌کنم آلگری در بهترین زمان از یوونتوس جدا شد. سخت است که دستاوردی را که او با یووه به دست آورد، مربی دیگری رقم بزند. نمی‌دانم سرمربی بعدی چه کسی خواهد بود اما این را می‌دانم که مدیران باشگاه بهترین جایگزین را انتخاب می‌کنند.

کیلینی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره مهاجم پرتغالی تیمش هم گفت: با آمدن کریستیانو رونالدو سطح کیفی تیم بهتر شده و اطمینان دارم که فصل بعد بهتر از این ظاهر خواهیم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آنتونيو كونته تیم فوتبال اینتر تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا کیلینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد

عملکرد ضعیف ناپولی در این فصل با وجود تعویض مربی بهبود پیدا نکرد و مدیران این باشگاه به دنبال یافتن مربی بزرگی بودند که بتواند آنها را بار دیگر به روز‌های خوب فصل گذشته برگرداند.

یکی از نام‌هایی که در چند هفته اخیر بار‌ها و بار‌ها در کنار نام این باشگاه به گوش رسید، آنتونیو کونته بود. این مربی ایتالیایی پس از قطع همکاری با تاتنهام در بهار سال گذشته هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته و در این مدت مشغول استراحت بود.

اما حالا به نظر می‌رسد که او بار دیگر قصد دارد به دنیای مربیگری برگردد و رسانه‌های ایتالیایی مانند خبر داده‌اند که مذاکرات از چند هفته قبل آغاز شده است و دو طرف بالاخره برای امضای قرارداد با یکدیگر به نتیجه رسیده‌اند

گفته می‌شود که کونته قراردادی سه ساله با دستمزد سالانه ۶.۵ میلیون یورو با ناپولی امضا کرده و قرار است پس از پایان فصل جاری بلافاصله به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود و کارش را در شهر ناپل آغاز کند تا بتواند اردوی پیش فصل خوبی برای بازیکنانش در نظر بگیرد.

یکی از شروط مهم کونته برای امضای قرارداد با ناپولی این بوده است که اورلیو دی لورنتیس به صورت مستقیم در مسائل مربوط به ترکیب و تاکتیک تیم و به صورت کلی مسائل فوتبالی دخالت نداشته باشد و رییس این باشگاه هم این شرط را پذیرفته است. 

منبع: ورزش سه

tags # ناپولی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • توافق ۲ ساله اینتر با طارمی
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • فیلِ اسنایپر، توپچی‌ها را نشانه گرفت!