Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یزدان سیف، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی در نشست خبری که امروز در محل این سازمان برگزار شد، با اشاره به اینکه در تأمین کالا‌های اساسی علی‌رغم تمام بی مهری‌های آمریکا به جمهوری اسلامی ایران مشکلی نداریم، اظهار کرد: در تأمین کالاهای اساسی ۹۸ نسبت به سال قبل یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن بیشتر تامین کالا داشتیم به طوریکه در هفته گذشته در بندر امام خمینی(ره) اسکله خالی برای تخلیه کشتی‌ها نداشتیم و ۳۱ فروند در لنگرگاه‌ها منتظر تخلیه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره اینکه بخشی از استان‌های تولید گندم از بلایای طبیعی آسیب زیادی دیدند، افزود: با رحمت و فضل پروردگار میزان خرید گندم و دانه‌های روغنی بیش از سال گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: دولت باید از گندمکاران بیشتر حمایت کند

سیف درباره آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل تا ۴ خرداد یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان با ارزش بالغ بر ۲۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال خریداری شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۵ درصد رشد داشته است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی از پرداخت ۹۰ درصد مطالبات گندمکاران خبر داد و افزود: تأخیر در پرداخت ۱۰ درصد مابقی به سبب روال اداری است و همواره تلاش می‌کنیم که پول گندمکاران را به روز پرداخت کنیم.

در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی گندمکاران وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

همین هفته گذشته بود که هلدینگ خلیج فارس ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم استقلال را پرداخت کرد، ولی با حضور فرشید سمیعی سرپرست جدید باشگاه استقلال، بازیکنان این تیم همچنان به ارقام دریافتی معترض هستند.

با واریز ۱۵ درصد رقم دریافتی استقلالی‌ها در این فصل به ۴۵ تا ۵۰ درصد رسیده و در فاصله ۵ هفته تا پایان بازی‌ها اعضای این تیم ۵۰درصد از قرارداد این فصل خود را هنوز دریافت نکرده اند.

این در حالی است که برخی بازیکنان این تیم بابت فصل گذشته نیز ۴۰ تا ۵۰ درصد قرارداد خود را نگرفته اند و به همین دلیل وقتی سمیعی روز ۵شنبه در تمرین استقلال حاضر شد بازیکنان حسابی از وی گلایه کرده و اعلام کردند نامه رضایت از دریافت مطالبات برای ارائه به کنفدراسیون فوتبال آسیا را امضا نخواهند کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • جزئیات پرداخت ارز به زائران حج
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم