Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش‌آموزان دبستانی در تهران با جمع‌آوری و اهدای عیدی خود، ۴۰۰ کیف شامل ملزوماتی همچون لوازم‌التحریر و وسایل بهداشتی برای دوستان دبستانی خود در مناطق سیلزده خوزستان تهیه کردند. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

محمد‌جعفر قرائیان مدیر دبستان پسرانه رفاه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم از کار خوب دانش‌آموزان دبستانی این مدرسه برای کمک به دوستان خود در مناطق سیل‌زده استان خوزستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنگونه که او می‌گوید، دانش‌آموزان مدرسه تصمیم گرفتند تا عیدی‌های خود را به کودکان مناطق سیل‌زده خوزستان کمک کنند و با همراهی دانش‌آموزان دبستان رفاه و جمعی از دانش‌آموزان دبیرستانی این  مدرسه مبلغ 18 میلیون تومان جمع‌آوری شد که با این پول کیف‌هایی تهیه شد که در آن ملزوماتی مانند لوازم‌التحریر، بسته‌های بهداشتی، لوازم بازی و خوراکی قرار گرفت.

در مجموع 400 کیف تهیه شد که خرید ملزومات آن توسط کادر مدرسه انجام شد و دانش‌‌آموزان دبستان رفاه در بسته‌بندی آن همراهی کردند و این کیف‌ها در روستاهای سیل‌زده استان خوزستان و بین دانش‌آموزان دبستانی توزیع شد.

قرائیان معتقد است که این کار علاوه بر مشارکت برای کمک به کودکان مناطق سیلزده باعث می‌شود تا دانش‌آموزان دبستانی با ضرورت توجه به همنوع  آشنا شوند و این مسائل در وجود آنها نهادینه شود.

دانش‌آموزان مناطق سیلزده حتما باید در امتحانات خرداد ماه شرکت کنند؟وزیر آموزش و پرورش: سیل به 1500 واحد آموزشی خسارت زد / ‌200 مدرسه جدید ساخته می‌شود‌خسارت 4هزار میلیارد تومانی سیل اخیر به مدارس کشور

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سیل دانش‌آموزان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل دانش آموزان سیل دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند

شماری از دانش‌آموزان دبیرستان «جکسون رید» در واشنگتن پایتخت آمریکا از مدیران مدرسه خود به دلیل جلوگیری از برگزاری مراسم حمایت از فلسطین و سانسور شکایت کردند.

این شکوائیه چهارشنبه ارائه شد و در آن آمده است که مدیران مدرسه با اعضای «انجمن دانش‌آموزان عرب» در این مدرسه رفتار متفاوتی دارند.

در این شکوائیه تاکید شده است: انجمن دانش‌آموزان عرب و اعضای آن در چهار ماه گذشته تلاش کردند تا فعالیت‌های معنی‌داری مانند نمایش فیلم مستند، نصب پوستر و برگزاری برنامه فرهنگی داشته باشند، اما مدیریت مدرسه همواره مانع از این اقدامات شده است.

این شکایت‌نامه توسط اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا در دادگاه منطقه کلمبیا ارائه شده است و از دادگاه خواسته است که اجازه دهد تا پیش از پایان سال تحصیلی دانش‌آموزان برنامه‌های مورد نظر خود را برگزار کنند.

در این شکایت آمده شده است: آزادی بیان سرکوب شده است، زیرا مدرسه اجازه نمی‌دهد که دیدگاه‌های دانش‌آموزان درباره جنگ جاری در غزه و تاثیرات آن بر مردم فلسطین شنیده شود.

این در حالی است که اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه و توقف جنگ اسرائیل به دانشگاه‌های هاروارد، تگزاس، براون و کالیفرنیای جنوبی رسیده و دانشگاه‌های تگزاس و کالیفرنیا صحنه درگیری پلیس با دانشجویان شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • حروف الفبا و تأثیرش در نمرات دانش‌آموزان
  • نقش حروف الفبا در نمرات دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان