Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان دقیق دیدار‌های تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۹ چین مشخص شد که بر این اساس بلند قامتان ایران در نخستین دیدار روز شنبه ۹ شهریور ساعت ۱۳ به وقت ایران به مصاف پورتوریکو می‌روند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، زمان برگزاری دیدارهای تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۹ اعلام شده و ملی پوشان کشورمان به ترتیب با پورتوریکو، تونس و اسپانیا بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران که در گروه C جام جهانی با این سه کشور قرار گرفته از شنبه ۹ شهریور کارش در این رویداد بزرگ را آغاز می‌کند و به مصاف حریفانش می‌رود.

تیم ملی بسکتبال ایران برای سومین دوره پیاپی است که در جام جهانی حاضر می‌شود و این بار باید به فکر کسب نتیجه باشد چرا که این رقابت‌ها سهمیه المپیک توکیو را نیز در خود جای داده و بهترین تیم آسیایی به المپیک ۲۰۲۰ راه پیدا می‌کند.

برنامه تیم ملی به شرح زیر است (ساعت به وقت ایران):

بازی اول: شنبه ۹ شهریور، ایران - پورتوریکو، ساعت ۱۳

بازی دوم: دوشنبه ۱۱ شهریور، ایران - تونس، ساعت ۱۳

بازی سوم: چهارشنبه ۱۳ شهریور، ایران - اسپانیا، ساعت ۱۷

تیم ملی بسکتبال ایران هنوز اردوهای آماده سازی خود را شروع نکرده و طبق اخبار اعلام شده از فدراسیون قرار است بعد از ماه رمضان تمرینات ملی پوشان آغاز شود.

هنوز لیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی نیز مشخص نیست.

اصلی ترین موضوع این روزهای تیم ملی دعوت شدن یا نشدن از حامد حدادی و ارسلان کاظمی به اردوی تیم ملی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال جام جهانی جام جهانی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن

نایب قهرمان دو دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا به فینال هفدهمین دوره این رقابت‌ها راه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی تایلند از ساعت 14:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک ایندور بانکوک به مصاف تاجیکستان رفت که در پایان وقت‌های عادی و اضافه دو تیم به تساوی 3 - 3 رضایت دادند، اما در ضیافت پنالتی‌ها میزبان مسابقات با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و به فینال راه یافت.

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

تایلند به لطف برتری در این بازی، به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد و از ساعت 14:30 روز یکشنبه 9 اردیبهشت (به وقت ایران)، مقابل برنده دیدار ایران - ازبکستان صف‌آرایی می‌کند. بازنده بازی ایران و ازبکستان نیز از ساعت 11:30 همان روز، در مسابقه رده‌بندی برابر تاجیکستان به میدان می‌رود.

با توجه به صعود چهار تیم ایران، ازبکستان، تایلند و تاجیکستان به جام جهانی فوتسال، مرحله پلی‌آف برای تعیین سهمیه پنجم قاره آسیا برای صعود به جام جهانی در جریان است. شاگردان مجید مرتضایی در تیم ملی افغانستان با نتیجه 5 بر 3 از سد عراق گذشتند و قرقیزستان با نتیجه 3 بر 2 مقابل ویتنام پیروز شد.

شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم

افغانستان و قرقیزستان از ساعت 8:30 روز 9 اردیبهشت برای کسب پنجمین سهمیه آسیا در جام جهانی با هم روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد