Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلیه ایستگاه‎های دوچرخه در سطح شهر بازگشایی نشده است و پیمانکار فقط نقاط پر رفت و آمد را بازگشایی کرده و این امر موجب گله‎مندی حامیان دوچرخه‎سواری در استان بوشهر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سپاس: دوچرخه سواری به عنوان یکی از مفیدترین ورزشها در دنیای امروزی و از ورزشهای متداول در کشورهای آسیایی ،اروپائی و آمریکائی میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به دلایل مختلف در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته است  اما در استان بوشهر چند سالی است که ایستگاه های دوچرخه سواری توسط شهردار در نقاط مختلف شهر برپا شده است.

این ایستگاه های دوچرخه سواری از وقتی که ایجاد شده متاسفانه شاهد این هستیم که بجای کرایه دوچرخه به شهروندان در کیوکس های آن تنقلات عرضه میشود.

لازم به ذکر است: همه ایستگاه های دوچرخه در سطح شهر بازگشایی نشده است و پیمانکار فقط نقاط پر رفتا آمد را باز کرده  و این باعث گله مندی حامیان دوچرخه سواری در استان بوشهر شده است.

رستاخیز یکی از حامیان دوچرخه سواری در گفتگو با سپاس بیان کرد: دو چرخه سواران در استان بوشهر مظلوم واقعه شده اند و ما از روز اول که این کیوکس ها را اندازی شد به مسئولین شهرداری گفتیم که 12 کیوکس یک نفر نمی تواند مدیریت کند.

وی ادامه داد: ما در خواست داریم این کیوکس ها با نظارت شورای شهر و شهرداری تعدادی از آن را به هئیت دوچرخه سوتری استان دهند تا جوانان از آن استفاده کنند.

در همین راستا وحید واعظی معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر اظهار داشت: وقتی بنده با این مسئولیت در شهرداری حضور پیدا کردم قرار داد با پیمانکار دوچرخه سواری انجام شده بود و من این را قبول نکردم و به امور قرار دادهای شهرداری ارجا داده ام.

وی افزود: بنده معتقدم شهرداری سازمان فرهنگی ورزشی دارد و چرا حوزه های دیگر بیایند و متولی این کار شوند.

واعظی تصریح کرد: باتوجه به تخلفاتی که پیمانکار انجام داده است در خواست ما لغو قرار داد است و پرونده آن نیز در دادگاه در حال پیگیری نیز میباشد.

ندا عبدالله زاده عضو شورا شهر بوشهر در این خصوص در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سپاس ابراز داشت: این ایستگاه های دوچرخه سواری در شواری چهارم  با  رویکرد شور و نشاط اجتماعی در بوشهر استارت خورد.

وی افزود: ما این کیوکس ها را در مناقصه قرار دادیم و شخصی به اسم آقای ملاکی در این مناقصه برنده شد و تهد دادن که طبق قرار داد کار را آغاز کنند.

عبدالله زاده اظها داشت: ما در سال اول با طرف قرار داد به صورت رایگان قرار داد بستیم و به ما قول دادند که تمامی ایستگاه های دوچرخه در سطح شهر را بازگشایی کنند ولی این اتفاق نیوفتاد و فقط جای های پر رفت و آمد کیوکس ها بازگشایی شد و چندین کیوکس دیگر معلق ماند که این شرایط اصلا در قرار داد ما نبود.

وی ادامه داد: طرف قرار داد برخی ایستگاه های دوچرخه سواری را تبدیل به آبمیوه فروشی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بنده روز وقتی این مناقصه میخواست انجام شود عرض کردم که کسانی که میخواهند از این دوچرخه ها استفاده کنند باید طریقه استفاده با این دوچرخه ها را نیز بلد باشند تا نه به خودشان نه به بیت المال آسیبی وارد شود./انتهای پیام

عضو شورا شهر بوشهر در جواب سرپرست هئیت دوچرخه سواری استان که گفته تعدای از کیوکس ها را در اختیار هئیت دوچرخه سواری قرار دهید بیان کرد: ما از هئیت دئچرخه سواری خواهش کردیم که در مناقصه شرکت کند و شرکت نکرده اند و تنها برنده مناقصه آقای ملاکی بوده اند.

عبدالله زاده گفت: به عنوان عضو شورا شهر  دوست دارم هئیت دوچرخه سواری مدیریت این کیوکس ها را داشته باشد و فرهنگ دوچرخه سواری و استفاده از آن را به مردم ید دهد ولی قبلا آن باید در مناقصه شرکت کرده باشد.

ملاکی پیمانکار ایستگاه دوچرخه سواری در گفتگو با سپاس اظهار داشت: فروش آبمیوه در قرار داد ما وجود دار و ما باید از یک طریق در آمد داشته باشیم تا سطح خودمان را ارتقاع دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکابزن بجنوردی از تهران تا هند را می‌پیماید

دریافت 44 MB

به گزارش خبرنگار مهر محمود نیکنام، دوچرخه سوار ۴۰ ساله اهل خراسان شمالی از تهران به همراه فرزندش با دوچرخه دست ساز خود عزم سفر به هند را داشته و در این مسیر به بجنورد رسیده است.

کد خبر 6087869

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • رکابزن بجنوردی از تهران تا هند را می‌پیماید
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد