Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان فیلم سینمایی روز سوم با بیان این که بخشی از بودجه دفاعی کشور باید به فیلمسازان دلسوز اختصاص داده شود، گفت: معتقد به مقاومت هستم زیرا به واکسیناسیون نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «محمدحسین لطیفی» امروز در نشست «فتح خرمشهر الگوی وحدت ملی» که در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شد، گفت: بارها و بارها دشمن به ما حمله می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست داریم که بگوییم حمله نمی شود اما واقعیت این است که بارها به ما حمله خواهد شد. آقایان محمد نورانی و آخوندی در ساخت فیلم روز سوم به من کمک کردند.

 

کارگردان فیلم «روز سوم» اظهار داشت: در زمانی که خرمشهر آزاد شد، داشتم برای گرفتن دیپلم امتحان می دادم البته برای اعزام رفتم اما مرا نپذیرفتند و برای کمک به پرستاران به بیمارستان شماره دو فرستادند، صبح ها به مدرسه می رفتم و عصرها به بیمارستان. محمد نورانی می گفت دشمن آنچنان خصمانه جنگ را آغاز کرد که من می دیدم چند روز روی دوچرخه رکاب می زنند اما سری ندارند. در فیلم روز سوم از خاطرات افرادی که در فتح خرمشهر حضور داشتند، استفاده کردم. تجاوز به خرمشهر سریع و نامردانه بود. برای من فیلم سرمایه و پول هست ولی معتقدم کتابخانه سینمای ایران به عنوان یک رفرنس نیاز به کتاب دارد. افسرده ام که بعد از 12 سال باز هم در سالروز فتح خرمشهر فیلم روز سوم پخش می شود.

 

لطیفی تصریح کرد: آقای ضرغامی زمانی از من دلخور شدند زیرا در مصاحبه ای گفتند هیچ مدیر فرهنگی وجود ندارد که برای فیلمی که می خواهیم بسازیم پشت ما بایستند. هدف من و حمید آخوندی و دو نفر دیگر از دوستان این بود که 34 قسمت سریال در مورد 34 روز مقاومت خرمشهر بسازیم. من معتقد به مقاومت هستم زیرا معتقدم همیشه به ما حمله می شود و ما نیاز به واکسیناسیون داریم. نیاز است که بخشی از بودجه دفاعی کشور به فیلمسازان دلسوز کشور داده شود.

 

این کارگردان یکی از اهداف دشمن را نفاق بین قومیت های ایران دانست و افزود: دشمن می خواست سیستان و کردستان را از ما جدا کند. برای اینکه دشمنان به هدف شان نرسند ما باید آگاه باشیم و حداقل مردم را نسبت به این قضیه آگاه کنیم. به نظرم مدیران تلویزیون خیلی مقصرند و مدیران سینمایی هم مقصر هستند. مدیران تلویزیون ساده اندیش هستند و فقط می خواهند آنتن را پر کنند. ساده لوحی است که اگر فکر کنیم دشمن طمعی به خاک ما ندارد. حقیقت این است که دشمن می خواهد ایران را پاره پاره کند و در این شرایط لازم است که ما حتی بچه های هفت ساله خود را نسبت به این قضیه آگاه کنیم.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان شب قدر ماه مبارک رمضان نماز جمعه مراسم شب قدر خبرگزاری شبستان جشن روزه اولی ها کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه قرآن آزادی خرمشهر محمدحسین لطیفی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاددانشگاهی یک طرح نظرسنجی با عنوان «سنجش نگرش مردم در خصوص برنامه‌های صدا و سیما» با تعداد نمونه‌ی ۱۷۱۵ نفر از شهروندان ۱۵ سال به بالای سراسر کشور در «هفته آخر فروردین ماه» سال جاری، به شیوه مصاحبه تلفنی انجام داده است که مهم‌ترین یافته‌های این نظرسنجی به شرح ذیل است:

تماشای شبکه‌های تلویزیونی

۴۰.۸ درصد «ایرانیان» شبکه سه را بیشتر از سایر شبکه‌های تلویزیونی می‌بینند، ۳۵.۲ درصد شبکه‌ آی‌فیلم  و ۲۱ درصد شبکه یک را تماشا می‌کنند. میزان تماشای این شبکه‌ها در بین «بینندگان صدا و سیما» به ترتیب از این قرار است؛ ۵۸.۹ درصد شبکه سه،  ۵۰.۸ درصد شبکه آی‌فیلم و ۳۰.۳ درصد شبکه یک. ۶۹.۲ درصد «ایرانیان» بیننده برنامه‌های صدا و سیما هستند.

تماشای برخی برنامه‌های تلویزیون


یافته‌های نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد ۳۶.۹ درصد از «ایرانیان» برنامه مردان آهنین و ۳۴.۷ درصد برنامه زندگی پس از زندگی، ۳۴.۲ درصد برنامه محفل، ۳۲.۳ درصد برنامه شب خوش، ۳۱.۸ درصد برنامه فوتبال برتر، ۲۹.۷ درصد برنامه پانتولیگ و ۲۶.۵ درصد برنامه معرکه، ۲۴.۵ درصد برنامه مهمونی، ۲۱.۳ درصد برنامه ماه خدا، ۱۸.۸ درصد برنامه ماه من، ۱۷.۲ درصد برنامه ایران دوست داشتنی، ۱۶ درصد برنامه پاورقی و ۱۲.۱ درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.



میزان تماشای این برنامه‌ها در بین «افرادی که تلویزیون تماشا می‌کنند» به این ترتیب است؛ ۵۳.۳ درصد برنامه مردان آهنین و ۵۰.۱ درصد برنامه زندگی پس از زندگی را دیده‌اند، ۴۹.۴ درصد برنامه محفل، ۴۸ درصد برنامه شب خوش، ۴۶ درصد برنامه فوتبال برتر، ۴۲.۹ درصد برنامه پانتولیگ و ۳۸.۳ درصد برنامه معرکه، ۳۵.۴ درصد برنامه مهمونی، ۳۰.۷ درصد برنامه ماه خدا، ۲۷.۲ درصد برنامه ماه من، ۲۴.۸ درصد برنامه ایران دوست داشتنی، ۲۳.۱ درصد برنامه پاورقی و ۱۷.۵ درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.

پربازدیدترین سریال‌های تلویزیونی

۴۵.۴ درصد از «ایرانیان» گفته‌اند سریال زیرخاکی، ۲۳.۲ درصد سریال هفت سر اژدها و ۲۰.۴ درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.
میزان تماشای این سریال‌های تلویزیونی در بین «بینندگان تلویزیون» حاکی از این است که ۶۵.۵ درصد آنها گفته‌اند سریال زیرخاکی را دیده‌اند. ۳۳.۵ درصد سریال هفت سر اژدها و ۲۹.۴ درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.

دیگر خبرها

  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت