Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ساوه گفت: طرح جهادی زیباسازی و ساماندهی مبلمان شهری در خیابان‌های مرکزی ساوه (فرودسی و تعاون) آغاز شد.به گزارش بلاغ،سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار  در اراک اظهار کرد: شهرداری علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی با هدف زیبایی شهر و احترام به شأن والای شهروندان خود اقدام به ساماندهی مبلمان شهری در خیابان‌های مرکزی شهر کرده است و امیدواریم که بتوانیم مبلمان شهری در خور شان شهروندان فهیم ساوجی ایجاد ‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با بیان اینکه توجه به مبلمان شهری  باعث تاثیرگذاری فراوانی در آرامش روحی، روانی شهروندان و نشاط آنان دارد، گفت: سال‌ها پیش مدیران شهری باید نسبت به زیباسازی و ارتقاء مبلمان و سیما و منظر خیابان های مرکزی شهر اقدام می‌کردند.
حسینی تصریح کرد: سال گذشته شهرداری به دلیل وضعیت نامناسب در مناطق حاشیه شهر بیشترین فعالیت خود صرف ساماندهی این مناطق کرد و  امسال با تمامی توان زیباسازی و ساماندهی مبلمان شهری را در بخش مرکزی شهر در برنامه خود قرار داده است. 
وی یادآور شد: مبلمان شهری به مجموعه وسیعی از وسایل، اشیا، دستگاه‌ها، نمادها، خرده بناها، فضاها و عناصری گفته می‌شود که در خیابان و در فضای باز شهر نصب و مورد استفاده همگان است. 
شهردار ساوه اظهار داشت: ما بر این باوریم که مبلمان هر شهر در اصل همان هویت، اصالت و نشانه فرهنگ مردمان آن شهر است لذا باید برای انجام آن اقدام مناسب صورت گیرد. 
به گفته وی، فعالیت‌هایی که در بخش مبلمان شهری انجام می‌شود نه تنها هزینه‌بر نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری زیربنایی است چون فواید فرهنگی و اجتماعی زیادی برای همه مردم دارد.
  حسینی با بیان اینکه رسیدگی به سیما و منظر شهر جزء  خواسته‌های مردم و مسئولان شهر است، ابراز امیدواری کرد تا  با همکاری و مشارکت شهروندان و بخش خصوصی این امر به بهترین شکل ممکن در ساوه محقق شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰ متر جدول‌گذاری در منطقه بافت تاریخی اراک

سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری اراک از اجرای ۱۰۰ متر جدول‌گذاری در سطح منطقه بافت تاریخی خبر داد.

حسین منصوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: در روزهای اخیر، ۱۰۰ متر جدول گذاری جدید در سطح منطقه بافت تاریخی اراک اجرایی شده است.

وی افزود: طرح ساماندهی خیابان‌ها با هدف ایجاد معابری با کیفیت، استاندارد، تسهیل در تردد و در نهایت رضایتمندی شهروندان اجرایی می‌شود.

سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری اراک تصریح کرد: اصلاح و ساماندهی معابر شهری با اجرای پروژه‌های آسفالت، جدول‌گذاری و سنگ‌فرش، به صورت مستمر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

منصوری‌زاده ادامه داد: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر، در راستای ساماندهی وضعیت آب‌های سطحی و جمع آوری فاضلاب انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: در روزهای اخیر عملیات اجرایی ۱۰۰ متر جدول‌گذاری جدید در خیابان امام خمینی (ره) و کوچه راستین انجام شده است.

سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری اراک از پخش و توزیع ۸۰ تن آسفالت در سطح معابر این منطقه شهری خبر داد و تصریح کرد: معابر، بلوارها و خیابان‌ها از مهم‌ترین فضاهای شهری است که مورد استفاده روزمره شهروندان قرار می‌گیرد و به همین دلیل توجه به مناسب‌سازی و سطح کیفیت آسفالت در معابر و محلات یکی از موارد حائز اهمیت برای مدیریت شهری است.

منصوری‌زاده گفت: بازار تاریخی در محدوده منطقه بافت تاریخی اراک قرار دارد و توجه به این بنای با ارزش تاریخی به عنوان هویت شهری، مورد توجه مجموعه مدیریت شهری است.

وی افزود: کنترل و بازگشایی ناودان‌های پشت‌بام بازار در بارندگی‌های اخیر توسط عوامل اجرایی منطقه بافت تاریخی شهرداری در راستای جلوگیری از ایجاد هرگونه آسیب به سقف این مجموعه انجام شده است.

کد خبر 752026

دیگر خبرها

  • شلختگی و بی نظمی‌های بصری در سطح شهر جمع آوری شود
  • آغاز عملیات آماده‌سازی اراضی ۵۹ هکتاری میدان تیر در تبریز
  • اجرای ۱۰۰ متر جدول‌گذاری در منطقه بافت تاریخی اراک
  • تخریب املاک مخروبه در شهرک ولی‌عصر(عج) اراک
  • کمیته نیازهای شهری در حوزه زیباسازی ایجاد شود
  • تمرکز بر برندسازی در راستای بهبود زیبایی بصری اردبیل
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • سخت شدن کار مهاجران تاجیک در قزاقستان
  • تغییر جدید در خط ۴۷ اتوبوسرانی اصفهان
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد