Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان- رئیس پلیس راهور گیلان گفت: امسال با هدف کاهش تلفات تصادفات ۱۷ هزار کلاه ایمنی رایگان به موتورسیکلت سواران گیلانی اهداء می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان ، محمدرضا محمدی در شانزدهمین نشست آموزشی طرح ارتقای ایمنی و پیشگیری از تصادفات موتورسیکلت سواران گیلان که در کلاچای برگزار شد، گفت: گیلان ۲۵۰ هزار موتورسیکلت سوار دارد؛ امسال با هدف کاهش تلفات تصادفات ۱۷ هزار کلاه ایمنی رایگان به موتورسیکلت سواران گیلانی اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۰ هزار کلاه ایمنی بین موتورسیکلت سواران گیلانی توزیع شد، افزود: سال گذشته به ۲۵ هزار موتورسیکلت سوار آموزش‌های ایمنی تردد داده شد؛ امسال نیز ۳۵ هزار موتورسیکلت سوار در قالب ۹۰ دوره آموزش می‌بینند.

گفتنی است؛ در پایان نشست آموزشی طرح ارتقای ایمنی و پیشگیری از تصادفات موتورسیکلت سواران گیلان که در کلاچای برگزار شد به ۵۰ موتورسیکلت سوار کلاه ایمنی اهداء شد.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: راهنمایی رانندگی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ روابط عمومی استانداری گیلان اعلام کرد در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی و لزوم پاسخگویی مدیران استان به مردم گیلان، شهردار کلانشهر رشت، فردا از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح پاسخگوی سوالات و درخواست مردمی خواهد بود.
طبق این اطلاعیه مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد گیلان هم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ از طریق شماره تلفن ۱۱۱، بی واسطه پاسخگوی مردم استان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه