Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@14:48:12 GMT

حضور نیروهای پلیس و آتشنشانی انگلیس در مراسم افطار

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۳۹۵۱

حضور نیروهای پلیس و آتشنشانی انگلیس در مراسم افطار

به گزارش ایکنا به نقل از لنکشایرپست؛ این افراد برای آشنایی با آداب و رسوم ماه رمضان، در مراسم افطار مسجد «قوت الاسلام» این شهر شرکت کردند.
«خالد ابراهیم» مدیر این مسجد در این باره گفت: این افراد در تمام 24 ساعت شبانه روز و در تمام روزهای سال به جامعه ما خدمت می­کنند و هر لحظه که به آنها نیاز داشته باشیم حاضر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به حاضران گفت: امسال در گوشه و کنار جهان، اتفاقاتی رخ داد که باعث می­شود قدردان افرادی که در کنار خود داریم باشیم. در مسجد نیوزیلند، 50 مسلمان در عرض چند دقیقه کشته شدند؛ در سریلانکا 250 نفر در حملات تروریستی جان باختند و در کالیفرنیا فردی سعی داشت با ورود به یک کنیسه، یک روحانی را به قتل برساند. خالد توضیح داد که بلافاصله پس از حمله به دو مسجد در نیوزیلند، پلیس شهر پرستون با او تماس گرفته و درباره اقدامات مورد نیاز برای تامین امنیت مسجد از او سوال کرده بودند.
«تری وودز» از مقامات پلیس این شهر هم گفت: وظیفه ما محافظت از مردم است. محافظت بر پایه اطمینان، و اطمینان مبتنی بر ارتباط است. ما بدون اهمیت دادن به مسائل مادی، همواره نسبت به انجام وظیفه خود متعهد خواهیم بود.
برگزاری مراسم‌ افطار با حضور پیروان ادیان مختلف، در سال‌های اخیر به بخشی از برنامه های رایج در ماه رمضان تبدیل شده است.
هفته گذشته مسلمانان، مسیحیان، یهودیان و پیروان دیگر ادیان انگلیس، در گردهمایی بین الادیانی افطار در کلیسای سنت جیمز در پیکادلی دور هم جمع شدند.
 
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا مسلمانان انگلیس پرستون افطار پلیس مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران

تصاویری متفاوت از مراسم تشییع و تدفین پیکرهای پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با شهادت حضرت امام جعفرصادق(ع) در آستان مقدس مسجد جمکران به دست عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079913 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دانشگاه ادیان و مذاهب با ۳۲۳عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران