Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با فراهم آوردن زمینه ای مناسب در راستای جذب جوانان و حفظ آنان و همچنین پرورش جوانان با بصیرت، پایه کار، انقلابی با نگاه جهادی و حفظ نشاط جوانی برای آینده کشور تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، ظهر شنبه ( ۴ خرداد ) کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ابتدای این دیدار علیرضا پولاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در خصوص عملکرد و فعالیت های این ستاد گزارشی را ارائه داد.

 

پولاد با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تمام تلاش خود را خواهند کرد، اظهار داشت: در این راستا و در جهت تحقق اهداف ذکر شده در بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان دوره کارآفرینی با حضور فعال این کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان در بوشهر برگزار شد.

 

 

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با اشاره به  اینکه ۴۵ کانون در مناطق آسیب پذیر استان بوشهر تحت پوشش بیمه آتش سوزی و مسئولیت قرار گرفته‌اند، افزود: با بررسی های انجام گرفته و شناسایی دیگر کانونها تلاش داریم تا در هفته های آینده  تعداد کانونهای بیمه شده را به ۱۱۰ کانون برسانیم.

 

علیرضا پولاد با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی می باشند، ادامه داد: در این راستا و در جهت شناسایی ظرفیت‌های موجود و به کارگیری صحیح این ظرفیت ها در شهرستان ها نشست های هم اندیشی با حضور فعالین کانون های فرهنگی هنری مساجد به همراه فرماندار و امام جمعه این شهرستان برگزار می شود.

 

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه این دیدار ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و همچنین تسلیت به مناسبت ضربت خوردن امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام و ایام شهادت این حضرت، اظهار داشت: از زحمات کارکنان و مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در راستای برگزاری  مراسمات و فعالیت‌های فرهنگی در سراسر استان تشکر می کنم.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد بوشهر با توجه به  ظرفیت‌های موجود استان در سطح کشور دارای جایگاه ویژه ای می باشند، بیان کرد: متاسفانه تا کنون از ظرفیت مطلوب استان بوشهر در این راستا  به خوبی استفاده نشده است.

 

 وی ادامه داد: با شناسایی ظرفیت های موجود در استان و همچنین برنامه ریزی دقیق در راستای بهره مندی هر چه بیشتر از این ظرفیت‌ها زمینه بسیار خوبی در جهت برگزاری  فعالیت‌های فرهنگی در استان فراهم خواهد شد.

 

امام جمعه بوشهر با تأکیدات بر فرمایشات مقام معظم رهبری بر توجه بیشتر به جوانان جامعه، تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با فراهم آوردن زمینه ای مناسب در راستای جذب جوانان و حفظ آنان و همچنین پرورش جوانان با بصیرت، پایه کار، انقلابی با نگاه جهادی و حفظ نشاط جوانی برای آینده کشور تلاش کند.

 

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اهمیت حضور جوانان در مساجد، خواستار شد:  کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای بالا بردن سطح بصیرت و فهم جوانان تلاش کند.

 

 

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد باید دارای قدرت جاذبه باشد، بیان کرد: در برنامه ریزی های کانون ها با توجه به دیدگاه های ملی به مسائل بومی هم توجه باید شود تا برنامه ای جذاب و مفید طراحی شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به گسترش فضای مجازی و وضعیت کنونی جامعه  و با بیان اینکه نوجوانان در شرایط بحرانی قرار دارند،  تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد ویژه برنامه هایی مخصوص نوجوانان طراحی و برای برون رفت از این شرایط باید تلاش شود.

 

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید براهمیت برپایی کرسی های گفتمان در خصوص  بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با برگزاری کرسی های گفتمان در راستای شناساندن اهداف ذکر شده در بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین ضرورت اجرای این اهداف به عموم مردم تلاش  کنند.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت اشتغال جوانان و همچنین بهره گیری از ظرفیت های اقتصادی موجود در استان بوشهر و حمایت از طرح های  کارآفرینی، ادامه داد: ظرفیت های بسیار خوب اقتصادی در استان بوشهر وجود دارد که تاکنون از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نشده است، که میتوان با برنامه ریزی دقیق با توجه به شرایط و ظرفیت های موجود در استان زمینه ی ایجاد اشتغال بسیاری از جوانان را فراهم ساخت.

 

 

 

وی ادامه داد: یکی از ظرفیت های موجود در راستای ایجاد اشتغال فضای مجازی می باشد که می تواند از این ظرفیت در راستای ایجاد کسب  و کار اینترنتی استفاده کرد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تاکید بر اهمیت ترویج هنر های آیینی و دینی میان جوانان، بیان کرد: با حفظ سنت های بومی، ویژه برنامه‌هایی در راستای ترویج هنرهای آیینی و دینی ویژه جوانان طراحی شود.

 

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان با اشاره به نزدیک شدن تبلیغات انتخابی اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد تحت تاثیر فعالیت‌های سیاسی قرار نگیرد و تنها در راستای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و بصیرت افزایی تلاش کنند.

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان شب قدر ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان نماز جمعه مراسم شب قدر مجلس استان بوشهر مسجد ماه مبارک رمضان فعالیت های فرهنگی استان بوشهر جوانان اشتغال خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی