Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: دستاورد مهم امروز دفاع مقدس را برای مردم و به‌ویژه نسل جوان تدوین وتبیین کنیم. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمدرضا شرف بیانی عصر امروز در نشست خبری با رسانه‌ها اظهار داشت:  دستاورد مهم امروز دفاع مقدس را برای مردم و به‌ویژه نسل جوان  تدوین وتبیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستآوردهای مهم دوران دفاع مقدس افزود: خودباوری، مدیریت جهادی، ترویج فرهنگ  ایثار ومقاومت؛ سه دستاورد مهم امروز دفاع مقدس است که تبین و تدوین و فرهنگ سازی آن در شرایط فعلی کشور امری ضروری است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام به رسالت رسانه‌ها در تدوین و تبین دستآوردهای دفاع مقدس اشاره و یادآورشد: خبرنگاران و اصحاب رسانه با رسالت پیامبرگونه خود توانستند با حضور در دوران هشت سال دفاع مقدس دوشادوش سایر رزمندگان اسلام از کیان اسلامی دفاع و تاریخ دوران دفاع مقدس را برای تاریخ به ثبت برسانند.

وی افزود: اما امروز رسالت دیگر رسانه‌ها تبین و تدوین این تاریخ ماندگار است تا جامعه کنونی و نسل جنگ ندیده با  د افتخار کنندستاورد مهم امروز دفاع مقدس آشنا و آن را درونی کنند و به تاریخ فرزندان خود در دوران دفاع مقدس آشنا شوند و افتخار کنند.

 شرف بیانی، افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بنابر وظایف و مسئولیت‌های که دارد و همچنین تأکیدات مقام معظم رهبری، در عرصه‌ نشر ارزش‌های دفاع مقدس تلاش می‌کند و این بنیاد پایگاه فرهنگی مناسب برای فعالیت خبرنگاران در این عرصه است و ما از خبرنگاران برای فعالیت در حوزه دفاع مقدس استقبال می‌کنیم.

بررسی نقش رسانه در دوران دفاع مقدسآیت‌الله جزایری در دوران دفاع مقدس همه را برای مبارزه با متجاوزین متحد کردگفتگو|افروغ: سیل بار دیگر فرهنگ مترقی دوران دفاع مقدس را نمایان کرد/ نسل جدید ثابت کرد پای‌کار ایران و انقلاب است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، بابیان اینکه تاکنون 70 هزار سند دفاع مقدس در استان ایلام جمع‌آوری‌شده است، ابراز کرد: باغ‌موزه دفاع مقدس هم‌اکنون مراحل پایانی تکمیل و آماده‌سازی خود را طی می‌کند و در آینده‌ای نزدیک افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی، گفت: در عرصه ادبیات دفاع مقدس تاکنون بیش از 300 عنوان کتاب در استان ایلام چاپ و منتشرشده است که از این میزان 200 عنوان مربوط به قبل از سال 95 است و 100 عنوان نیز بعد از سال 95 چاپ‌شده و در برنامه‌ریزی انجام‌شده تلاش می‌شود که هرسال 30 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در استان چاپ و منتشر شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، گفت: در حال حاضر تعداد 31 یادمان شهدای گمنام در استان ایلام پذیرای اقشار مختلف مردم علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت است و مراحل کار احداث 3 یادمان نیز آغازشده است.

شرف بیانی، در پایان از خبرنگاران خواست به رسالت خود را نسبت به موضوعات دفاع مقدس تلاش کنند و این بنیاد تلاش می‌کند که در خدمت همه آحاد مردم به‌ویژه اصناف مختلف فرهنگی و علمی باشیم برای اینکه واقعیت دفاع مقدس را برای مردم و به‌ویژه نسل جوان به‌عنوان و تبیین کنیم.

انتهای پیام/ن

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی

یک قرآن نفیس ویژه فلسطین که در حمایت از مردم غزه به چاپ رسیده است به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی به کشور مالزی اهدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، امیر مهدی حکیمی، مدیر عامل موسسه آفرینش های هنری، مسعود فرزانه، مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات و جعفر مروارید، معاون طرح و برنامه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به دعوت بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» به کشور مالزی سفر کردند.

هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در پی سفر بنیاد رستو به ایران و دیدار با برخی از مدیران آستان قدس رضوی که سال گذشته صورت گرفت، در راستای پیگیری تفاهمات صورت گرفته در زمینه تبادل تجربیات مشترک، چاپ قرآن، آموزش‌های هنر اسلامی و مرمت نسخ خطی و همچنین چاپ کتب مشترک در خصوص فلسطین به کشور مالزی سفر کردند.

این هیئت اعزامی، ضمن حضور در بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» از نزدیک با فعالیت‌های مختلف و دستاوردهای قرآنی این مجموعه آشنا شدند. 

در این بازدید هیئت اعزامی آستان قدس رضوی با پروفسورعبداللطیف، و رئیس بنیاد رستو دیدار و گفت وگو کردند و قرآن ویژه مردم فلسطین که به منظور حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده غزه به چاپ رسیده است به این هیئت اهدا شد. 

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی