Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسن نصرالله: کنفرانس بحرین گام نخست معامله قرن است؛ همه ما برای مقابله با این طرح مسئول هستیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  سید حسن نصرالله در سخنانی به مناسبت سالگرد آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی بر ضرورت مقابله قاطع و فراگیر با توطئه آمریکایی صهیونیستی ارتجاع عرب علیه مسئله فلسطین موسوم به معامله قرن تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  سید حسن نصرالله در این سخنرانی درباره نوزدهمین سالگرد پیروزی بزرگ بر رژیم صهیونیستی و اخراج نظامیان آن از جنوب لبنان، به تحولات داخلی و منطقه‌ای گفت: 25 مه سال 2000، رژیم اشغالگر صهیونیستی پس از 22 سال اشغال، از مناطق جنوب لبنان ناگزیر به یک عقب‌نشینی تحقیرآمیز شد.  این عقب‌نشینی به‌دلیل حملات سخت از سوی محور مقاومت اسلامی لبنان و حزب‌الله صورت گرفت، البته منطقه مزارع شبعا که به سه بخش فلسطینی، سوریه‌ای و لبنانی تقسیم می‌شوند هم‌چنان در اشغال تل‌آویو باقی ماند.

دبیرکل حزب الله در آغاز سخنانش ضمن تبریک سالروز پیروزی مقاومت گفت: عصر جمعه آینده مراسم جشنی بدین منظور برگزار خواهیم کرد.‎

وی در سخنان امروزش به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس و با اشاره به آغاز اجرای معامله قرن و اولین فاز این معامله که قرار است در بحرین کلید بخورد اظهار داشت: همه ما برای مقابله با این معامله ای که به دنبال از بین بردن مسئله فلسطین است، مسئول هستیم.‎

دبیرکل حزب الله از مواضع ملت و علما و گروه‌های سیاسی در بحرین مبنی بر مخالفت با آغاز اولین گام معامله قرن در کشورشان تمجید کرد.‎

نصرالله همچنین از مواضع فلسطینیان در مخالفت با برگزاری این کنفرانس و عدم شرکت در آن تمجید کرد و گفت که این موضع همان موضع درست و حقیقی است.‎

آنچه در منطقه خلیج فارس در جریان دارد و هدف قرار دادن جمهوری اسلامی ایران، با معامله قرن در ارتباط است.‎

او افزود: دیگر به لبنان به عنوان ضعیف‌ترین حلقه در نزاع عربی اسرائیلی نگاه نمی شود‎،بلکه به عنوان کشوری که جایگاه و موقعیت قدرتمندی دارد، نگریسته می شود‎.

نصرالله گفت: دشمن اسرائیلی امروز کاملا متوجه است که قدرتی واقعی در لبنان وجود دارد و این رژیم در هر ساعت به این موضوع فکر می کند.‎

حزب الله بخشی از نیروی بازدارندگی و جلوگیری از تحقق طمع ورزی های رژیم صهیونیستی است و به لطف قدرت ارتش، ملت و مقاومت توانستیم از لبنان در برابر دشمن مان محافظت کنیم.‎

نصرالله افزود: دشمن تلاش می کند گزینه های خود را بر ملت ما تحمیل کند، اما نیروی ارتش، ملت و مقاومت سدی در برابر این تهدیدات و طمع ورزی ها است.‎  تکمیل می شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سید حسن نصرالله تحولات منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شبکه المیادین به نقل از منابع رسانه‌ای صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

ماجرای جنگ تمام نشدنی اسرائیل در جنوب لبنان یا رویای سرقت از سرزمین ثروت

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 847895 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین طوفان الاقصی

دیگر خبرها

  • حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس