Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@02:34:03 GMT

جزییات تازه از ۲۶۴ فقره ثبت سفارش جعلی خودرو

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۹۰۴۶

جزییات تازه از ۲۶۴ فقره ثبت سفارش جعلی خودرو

مدیرکل جرائم سازمان یافته گمرک ایران در بخشنامه‌ای به گمرکات اجرایی، خواستار تعیین ارزش فوری خودروهای وارداتی با ثبت سفارش فاقد اصالت شد.

به گزارش مشرق، اخیراً درباره پرونده ۶۴۸۱ خودروی وارداتی با ثبت سفارش فاقد اصالت در خصوص نحوه "اعلام جرم" یا "تعیین ارزش" این خودروها از طرف گمرک ابهاماتی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری فریده زبیدی مدیر کل دفتر جرائم سازمان یافته گمرک ایران، به منظور تسریع در اجرای دستور قضایی ۱۵ اردیبهشت ماه و در راستای اجرای صحیح و یکنواخت اقدام از سوی گمرکاتِ ذیربط بخشنامه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: آیا مدیران دولتی با دلالان پراید رابطه دارند؟

به این ترتیب گمرکات مربوطه بایستی اطلاعات و ارزش خودروهای موضوع ۲۶۴ فقره ثبت سفارش اعم از خودروهای اظهاری ترخیص شده و خودروهای اظهاری ترخیص نشده_در جریان تشریفات مشخص شده را با مبنا قرار دادن تاریخ ۱۵ اردیبهشت به عنوان زمان کشف کالا جهت محاسبه ارزش و حقوق ورودی و بالاترین نرخ ارز به قید فوریت با امضای بالاترین مقام آن گمرک ارسال نمایند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس اخبار خودرو ثبت سفارش سند جعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان

صادق برزگر، ناظر گمرکات گیلان از صادرات ۱۰۵ هزار و ۶۱۸ تن کالای اساسی به ارزش ۵۱ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۹۲۶ دلار از ابتدای امسال تاکنون به کشور‌های همسایه از طریق گمرکات این استان خبر داد.

او با بیان اینکه این کالا‌ها شامل محصولات کشاورزی، معدنی و غذایی است، افزود: محصولات کشاورزی شامل انواع میوه، کیوی، سیب، پرتقال و سبزیجات و محصولات معدنی هم شامل سیمان، سنگ، نمک و شیشه بوده است. 

به گفته ناظر گمرکات گیلان، محصولات شیمیایی، پلاستیکی و صنایع غذایی شامل بیسکوییت، کلوچه، رب گوجه و کنسانتره نیز در این مدت به دیگر کشور‌ها صادر شده است.

برزگر مقصد کالا‌های صادراتی را کشور‌های هند، روسیه، آذربایجان، قزاقستان، گرجستان، افغانستان، اوکراین، ترکمنستان و بلاروس اعلام کرد.

او تصریح کرد: این مقدار کالا از نظر وزن ۳ درصد و از نظر ارزش یک درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان