Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاءالدین کریمی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  گفت:طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال ۸ جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در نظر گرفته شده بود که تاکنون ۶ جشن گلریزان در شهرستان‌های استان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با بیان اینکه جشن گلریزان در ماهنشان و سلطانیه نیز در ۲۶ و ۲۷ ماه مبارک رمضان انجام خواهد شدافزود: خیران  زنجانی  ۱۶ میلیارد ریال تاکنون به زندانیان جرائم غیرعمد کمک کرده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۷ زندانی جرائم غیر عمد از محل کمک‌های مردمی در جشن گلریزان به آغوش خانواده خود بازگشتند افزود:زندانیان آزاد شده دارای مبالغ بدهی کمتر از ۱۰ میلیون تومان بودند.

این مقام مسئول تصریح کرد:۱۵۰ زندانی در انتظار کمک خیرین برای آزادسازی هستند، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های استان این بود که امسال آزادی زندانیان با مبالغ کمتر را داشته باشیم تا تعداد بیشتری از این افراد به آغوش خانواده خود برگردند.

وی با بیان اینکه شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ ستاد دیه استان در بانک ملی برای دریافت کمک‌های مردمی است، گفت: همه کمک‌های جمع‌آوری شده صرفا برای آزادی زندانیان مهریه نفقه، تصادفات، حوادث کارگاهی و بدهکاران مالی نیازمند هزینه می‌شود.

کریمی اظهار امیدواری کرد:تا پایان ماه مبارک رمضان تمامی زندانیان واجد شرایط با مبالغ بدهی کمتر از ۳۰ میلیون تومان  از زندان رهایی یابند.   انتهای پیام/ن   برگزاری جشن گلریزان در شهرستان های استان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمضان 98 دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ پس از برگزاری دو مرحله اردو در ایران ، تیم ملی جوجیتسو کشورمان با ۲۵ ورزشکار راهی مسابقات آسیایی شده است که تقی و اکبر سلیمی از زنجان در ترکیب تیم ملی جوجیتسو در رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارند.

مسابقات جوجیتسو قهرمانی آسیا در چهار سبک برزیلی، مبارزه، کاتا و کنتاکت تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر ابوظبی پایتخت امارات ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد