Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@01:25:28 GMT

اگر می‌خواهید وزن کم کنید، ترازو بخرید

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۰۱۵۴

به گزارش خبرآنلاین، دانشمندان به این موضوع پی برده‌اند، افرادی که خودشان را به صورت روزانه وزن می‌کنند، کاهش وزن موثرتری دارند.

اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که قصد دارند وزنشان را کم کنند، بهتر است بدانید که مشاهده کاهش وزن روزانه می‌تواند تشویقی باشد تا به روند رژیم‌تان ادامه بدهید یا اگر مجدد دچار اضافه وزن شده‌اید، بیشتر رعایت کنید، مثلا برنامه ورزش‌تان را ادامه دهید یا پرخوری احساسی و غذا خوردن هنگام تماشای تلوزیون را بهتر کنترل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق تحقیقاتی که در این زمینه توسط دانشگاه جورجیا صورت گرفت، با در نظر گرفتن یکسانی شرایط در کنار رژیم و ورزش، افرادی خودشان را وزن نمی‌کنند، در یک دوره‌ی دو ماهه به طور متوسط روزانه ۲/۲ کیلوگرم کمتر از کسانی که روی ترازو می‌روند، کاهش وزن دارند.

در واقع استفاده از وسیله‌ای مانند ترازو با اعلام وزن فعلی، علاوه بر آگاهی به هدف‌گذاری صحیح و اصلاح عادت‌های غذایی کمک می‌کند.

محققان عقیده دارند، از آنجا که مردم به تفاوت وزن فعلی با وزن هدفشان حساسند، مشاهده این تفاوت و کاهش روزانه‌ی آن در واقع آن‌ها را تشویق می‌کند تا به روندی که موجب کاهش وزن‌شان می‌شود ادامه دهند یا برنامه غذایی‌شان را تصحیح کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید

به گزاش پارس نیوز ، گروه شرکت سایپا شرایط پیش‌فروش جدیدی را برای متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه منتشر کرده است. شرایط پیش فروش سایپا برای اردیبهشت ۱۴۰۳ درواقع بخشنامه تبدیل تعهد است. سایپا از متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه می‌خواهد به‌جای خودروی ثبت‌نامی، اتومبیل دیگری را تحویل بگیرند.​

 

گروه‌ خودروسازی سایپا شرایط پیش‌فروش جدیدی را برای متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه منتشر کرده است. شرایط پیش‌ فروش سایپا برای اردیبهشت 1403 درواقع بخشنامه تبدیل تعهد است. سایپا از متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه می‌خواهد به‌جای خودروی ثبت‌نامی، اتومبیل دیگری را تحویل بگیرند.

 

   

متقاضیان خرید کوییک GX، کوییک GXR، شاهین G، اطلس G و ساینا با اولویت زمستان 1402 و بهار 1403 می‌توانند از این شرایط استفاده کنند. سایپا برای اطلاع‌رسانی به این گروه از مشتریان، در تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه 1403 پیامکی را برای مشتریان خود ارسال کرده است.

براساس اعلام سایپا، زمان تحویل خودروها هفته چهارم هر ماه خواهد بود. ارائه طرح تبدیل از سوی سایپا برای چندمین‌بار متوالی، نشان می‌دهد که این شرکت برای تولید خودروهای عرضه‌شده به مشتریان با مشکلات جدی مواجه است. سایپا پس از اجرای مرحله دوم سامانه یکپارچه، روند نامطلوبی در ارائه خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان داشته است.

اگر قیمت محصولات سایپا در بازار را مورد بررسی قرار دهید، متوجه روندی عجیب در مورد نرخ خودروهای این شرکت خواهید شد. قیمت برخی خودروها همچون شاهین که روند تولید و عرضه آن‌ها با مشکل مواجه شده است، اختلاف قابل‌توجهی با نرخ بازار آزاد دارد. در سوی دیگر، خودروهایی همچون محصولات خانواده کوییک به‌دلیل عرضه انبوه، سودآوری چندانی برای ثبت‌نام‌کنندگان ندارند. ازاین‌رو، خرید کوییک انتخاب مناسبی برای مصرف‌کنندگان واقعی محسوب می‌شود.

منبع:فردانیوز

دیگر خبرها

  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • کلید کاهش وزن ؛ فقط کافی است این یک کار را انجام دهید
  • کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید
  • فال شمع روزانه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳