Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@20:55:22 GMT

بهترین گلزن پرسپولیس در رادار تیم یونانی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۰۳۷۵

بهترین گلزن پرسپولیس در رادار تیم یونانی

تیم سوم لیگ فوتبال یونان در این فصل خواهان به خدمت گرفتن علی علیپور بهترین گلزن پرسپولیس است.

به گزارش مشرق، آ اِک آتن یونان که در این فصل از رقابت‌های لیگ یونان در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت، به دنبال به خدمت گرفتن علی علیپور است تا بتواند برای فصل تیم خود را در خط حمله تقویت کند.

بیشتر بخوانید:

برانکو آب پاکی را روی دست شاگردان خود ریخت

این مهاجم ایرانی که به تیم ملی فوتبال کشورش نیز دعوت شده است و سابقه یک بار آقای گلی در لیگ ایران را نیز در کارنامه خود دارد، در این فصل ۱۵ گل در ۳۷ دیدار به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه قبلاً مسعود شجاعی دیگر بازیکن ایرانی در تیم آ اِک آتن یونان بازی می‌کرده است باید ببینیم او می‌تواند مذاکرات خوبی برای پیوستن به تیم یونانی داشته باشد یا خیر.

آ اِک آتن در این فصل بعد از پائوک سالونیکا و المپیاکوس در رده سوم جدول قرار گرفت و این تیم یونانی که فصل قبل قهرمان لیگ شده بود، از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازماند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس آ ا ک آتن پرسپولیس علی علیپور فوتبال لیگ برتر لیگ یونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرشکوه هاوال با H6

این خودروی برقی-بنزینی از یک موتور 1500سی.سی بهره می‌برد که موتور بنزینی آن قدرتی معادل 147.5 اسب بخار و موتور برقی آن معادل 174 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. همچنین هاوال H6 به دلیل بهره‌مندی از تعویض دنده الکترونیکی، گرم‌کن صندلی راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای راننده، سرنشین جلو و جانبی و پرده‌ای جزو خودروهای ایمن شناخته می‌شود.

هاوال هیبریدی H6 با بکارگیری انواع رادارهای روز دنیا خودروی مدرنی محسوب می‌شود؛ رادار کمکی در ترافیک، رادار تشخیص نقطه کور، رادار کروز یکپارچه، رادار تشخیص خطوط و حفظ حرکت خودرو در لاین حرکت، سیستم تشخیص عابر پیاده و بکارگیری ترمز اضطراری تنها بخشی از امکانات فناورانه این خودرو است.
پیش از این گروه بهمن هاوال  H2 را به ایران معرفی کرده بود؛ این محصول در زمان ورود به ایران به سرعت جایگاه خوبی در بازار پیدا کرد و توانست نظر دوست‌داران خودرو را به خود جلب کند.

دانلود مشخصات هاوال با H6

دیگر خبرها

  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • (تصویر) حمله اوکراینی‌ها به رادار کنترل آتش ارتش روسیه؛ ۹۲N۶E از کار افتاد؟
  • دیدگاه مکاتب فلسفه یونانی درباره سعادت انسان