Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی حسن مظاهری، معاون توسعه مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد امروز، پنجم خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رمضان برترین ماه سال، ماه نزول کتاب آسمانی، توفیق روزه گرفتن، تقویت تقوا، آرامش روح و روان، بهار قرآن و مساوات بین غنی و فقیر است.
وی افزود: در این ماه پرفضیلت انسان روزه‌ دار در هنگام گرسنگی و تشنگی فقرا را یاد می‌‌کند و درنتیجه به کمک آن‌‌ها می‌‌شتابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمیته امداد به‌ عنوان متولی امور محرومان و نیازمندان، تسهیل گر ارتباط مردم شریف با نیازمندان بی‌ بضاعت است، اضافه کرد: این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان با تدارک برنامه‌‌های جامع این بستر را برای مردم نیکوکار فراهم کرده تا با رعایت کرامت افراد و احترام خانواده‌ها، از نیازمندان در ماه مبارک دستگیری کنند.
مظاهری بیان کرد: اطعام نیازمندان در دو قالب سبد کالا، تهیه و توزیع غذای گرم، سرکشی خیرین و مسئولان دستگاه‌‌ها و ادارات از خانواده‌‌های ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان، آشنایی با مشکلات اقتصادی این خانواده‌‌ها و کمک به آنان از اساسی‌‌ترین برنامه‌‌ها در این ماه پرفیض و برکت است.
وی حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین را از دیگر برنامه‌‌های این نهاد در ماه رمضان اعلام و تصریح کرد: هر فرد خیر می‌‌تواند حداقل یک نفر فرزند یتیم و محسنین را کفالت کرده و ماهیانه مبلغی برای آنان واریز کند.
معاون توسعه مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در جهت یاری نیازمندان، جمع‌ آوری نذورات و صدقات، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، کمک در قالب وام قرض‌ الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت جهت نیازمندان، جمع‌ آوری و توزیع فطریه و کفارات را از دیگر برنامه‌‌های اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان عنوان کرد.
مظاهری خاطرنشان کرد: درگاه‌‌های ارتباطی متعددی برای ارتباط و کمک مردم شریف، خیرین، نیکوکاران و مسئولان در کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد تعریف‌ شده است.
وی عنوان کرد: دفاتر کمیته امداد و مسئولان این نهاد در سراسر استان در ماه مبارک رمضان جهت ارتباط حضوری، تلفنی و همراهی مسئولان سایر دستگاه‌‌ها، خیرین و نیکوکاران در سرکشی از خانواده‌‌های ایتام و نیازمندان آمادگی دارند.
معاون توسعه مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمادگی مراکز نیکوکاری در مساجد و محلات شهری و روستاهای استان جهت جمع‌‌آوری کمک‌‌های مردمی برای نیازمندان، یادآور شد: درگاه‌‌های پرداخت از طریق موبایل و اینترنت با کد *8877*074# ، شماره‌ حساب وجوه امانی کمیته امداد که از اول ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه به این امر اختصاص داده می‌‌شود به شماره 0111585352001 در بانک ملی و پایگاه‌‌های جمع‌ آوری کمک کالایی دفاتر کمیته امداد در سراسر استان از دیگر راه‌‌های جمع‌ آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار برای نیازمندان است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی کمیته امداد ماه رمضان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه فعالیت مراکز درمانی تامین‌اجتماعی در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، یونس محمودیان افزود: بیمارستان شهدای گمنام شهر یاسوج و درمانگاه وابسته به آن و همچنین پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهر دوگنبدان در روز‌های تعطیلات نوروز فعالیت می‌کند. وی بیان کرد: درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهر دهدشت نیز همزمان با تعطیلات نوروزی در نوبت صبح به بیماران و مراجعه کنندگان خدمات رسانی می‌کند. مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:تیم‌های مدیریت سازمان تامین اجتماعی استان بر نحوه خدمات رسانی در این مراکز درمانی ساماندهی شد. محمودیان عنوان کرد: در زمان حاضر ۴۴.۵رصد از جمعیت ۷۲۶ هزار نفری استان کهگیلویه و بویراحمد زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند. وی تاکید کرد:هم اکنون ۱۷۲ پزشک عمومی،۱۱۴ مرکز داروخانه، ۱۲۹ مرکز پاراکلینیکی مانند رادیولوژی و آزمایشگاه و ۶۶ درمانگاه خصوصی و دولتی، ۹بیمارستان و در مجموع۵۱۱ موسسه پزشکی طرف قرارداد تامین اجتماعی استان هستند. مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۱۳۰ هزار نفر در شهرستان بویراحمد،۱۰۰ هزار نفر در شهرستان گچساران و ۵۲ هزار نفر در شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی استان هستند.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۲ هزار واحد صنفی در کهگیلویه وبویراحمد
  • فعالیت بیش از ۷۰ اکیپ پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد در نوروز۱۴۰۳
  • پخت ۶۵۰ هزار پُرس غذا برای نیازمندان خراسان جنوبی
  • آماده‌باش ۲۸ پایگاه و شعبه جمعیت هلال‌ احمر کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروز
  • نحوه فعالیت مراکز درمانی تامین‌اجتماعی در تعطیلات نوروزی
  • ماه رمضان در کهگیلویه و بویراحمد از کاسه بهره تا نذری غذای محلی
  • ماه رمضان در کهگیلویه و بویراحمد از «کاسه بهره» تا نذری غذای محلی
  • توزیع روزانه یک هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان شمالی
  • طرح اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در دستور کار کمیته امداد سیستان و بلوچستان
  • مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی مهمان طرح اطعام مهدوی