Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای اردیبهشت‎ماه امسال متخلفان اقتصادی ۱۲۹ میلیارد و ۶۳ میلیون ریال جریمه شده‎اند. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

داریوش جودکی در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به جریمه متخلفان اقتصادی در بخشهای مختلف قاچاق، کالا و خدمات و پرونده‎های بهداشتی، اظهار داشت: در مجموع از ابتدای اردیبهشت‏ ماه امسال، متخلفان اقتصادی 130میلیارد ریال جریمه شده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه آمار پرونده‎های وارده در اردیبهشت‎ماه امسال 1378 فقره بوده است، گفت: این پرونده‎ها در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق و تخلفات بهداشتی بوده است.

جودکی آمار پرونده‎های قاچاق کالا و ارز در اردیبهشت‎ماه امسال  را  240 فقره اعلام کرد و افزود: برای متخلفان در این حوزه 59 میلیارد و 255میلیون و 547 هزارو 839 ریال جریمه صادر شده است.

متخلفان اقتصادی در لرستان 146 میلیارد ریال جریمه شدندمتخلفان اقتصادی در لرستان 822 میلیارد ریال جریمه شدندمتخلفان اقتصادی در کرمانشاه بیش از 48 میلیارد ریال جریمه شدند

وی با بیان اینکه متخلفان در بخش کالا و خدمات 69میلیارد و 712 میلیون و 658 هزارو 258 ریال جریمه شده‎اند، عنوان کرد: در اردیبهشت‌ماه امسال به 1104 پرونده در سازمان تعزیرات حکومتی در رابطه با تخلفات کالا و خدمات رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیان کرد: آمار عملکرد پرونده‎های بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی اداره کل  تعزیرات حکومتی در بهمن‌ماه امسال 34 فقره و برای تخلفات نیز مبلغ 95میلیون و 580هزار ریال محکومیت صادر شده است.

انتهای پیام/ ز

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مرادی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ماینر هایی که از این طریق کشف و ضبط شود، به مقامات قضائی تحویل داده شده و بر اساس قوانین جدید امحا می‌شوند.

وی با بیان اینکه دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز در یاسوج شناسایی شد، گفت: پنج دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز، در بلوار قرنی شهر یاسوج در اقدامی عملیاتی با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

مرادی تصریح کرد: از ابتدای طرح شناسایی و جمع آوری مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز ۸۰ مکان در تعرفه‌های خانگی، کشاورزی و صنعتی در سطح استان شناسایی شده است.

وی افزود: ۹۵۰ دستگاه ماینر غیرمجاز از این مراکز ضبط و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

مرادی تصریح کرد: این مرکز در یک واحد مسکونی برای نوبت دوم اقدام به استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج غیر مجاز رمز ارز کرده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق، باعث فشار مضاعف به شبکه، ایجاد نوسان و در نهایت، خسارت به لوازم برقی مشترکان می‌شود، گفت: هم استانی‌ها می‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز در سامانه " سمات" شرکت توانیر، ثبت کنند.

کد خبر 6097165

دیگر خبرها

  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان