Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  سردارحسن زاده ، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران کشور امروز دربهره برداری از ۶ بند خاکی، تا نیمه نخست امسال بازدید از طرح‌های محرمیت زدایی قرارگاه شهید ناصری در شهرستان‌های درمیان و سربیشه، محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان را از جمله فعالیت‌های این قرارگاه در استان‌های خراسان جنوبی و رضوی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حوزه آبخیزداری و آبخوان داری پارسال ۱۱ بند خاکی در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید، افزود: هم اکنون ۶ بند خاکی در این استان در دست اجراست که پیش بینی می‌شود تا نیمه نخست امسال به بهره برداری برسد.

سردارحسن زاده گفت: در این راستا ۱۶ بند خاکی با ظرفیت ۳۰۰ هزار تا یک میلیون مترمکعب در خراسان جنوبی مورد بهره برداری مردم قرار می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران کشور با اشاره به اینکه این بند‌های خاکی به صورت کارشناسی و هدفمند احداث شده است، افزود: جلوگیری از ورود سیلاب به اراضی پایین دست و افزایش آبدهی قنوات از مهمترین مزایای این بند‌های خاکی است.

وی احداث مسکن برای نیازمندان و محرومان را از دیگر فعالیت‌های قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه عنوان کرد و افزود: در این راستا هفته گذشته توافق نامه‌ای با همکاری سازمان بهزیستی کشور و نیروی زمینی سپاه پاسداران برای ساخت ۵ هزار و ۲۵۲ واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی امضا شده که در استان‌های مرزی کشور احداث شود.

سردار حسن زاده گفت: از این تعداد ۸۰۰ واحد مسکونی مربوط به قرارگاه ثامن الائمه شامل استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی است.

وی کار‌های عمرانی، تأمین امنیت و مباحث فرهنگی را ازجمله فعالیت‌های قرارگاه ثامن الائمه عنوان کرد و افزود: بهسازی مساجد، توزیع بسته‌های غذایی و تأمین جهیزیه و ترویج ازدواج آسان را از فعالیت‌های حوزه فرهنگی این قرارگاه است.

انتهای پیام/ک

سال گذشته ۱۱ بند خاکی در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد

نوربخش دادشی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی اظهار کرد: وزش باد لحظه‌ای شدید (اغلب در مناطق نیمه جنوبی)، بارش باران، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق، در نقاط مستعد تگرگ (اغلب در مناطق نیمه جنوبی استان) در خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه زمان شروع این هشدار را صبح شنبه و زمان پایان را اواخر وقت شنبه عنوان کرد.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی منطقه اثر فعالیت این سامانه را اغلب نقاط استان برشمرد.

داداشی صاعقه، تگرگ، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، کاهش‌دید و لغزندگی جاده‌ها، جاری شدن روانآب، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها را اثرات مخاطره‌ای فعالیت این سامانه عنوان کرد.

کد خبر 6094148

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت