Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ارتش سوریه که روز گذشته عملیات موفقیت آمیز آزادسازی کفر نبوده را انجام داد، امروز (دوشنبه) نیز موفق شد ضربات سختی بر تروریست‌ها در استان های حماه و ادلب وارد کند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ عملیات پاکسازی مناطق مختلف سوریه از بقایای تروریست‌ها در حالی ادامه دارد که ارتش سوریه روز گذشته (یکشنبه) موفق شد برای دومین بار شهرک مهم ارتباطی «کفر نبوده» در شمال غرب استان «حماه» که چند روز پیش مجددا به تسخیر تروریست‌ها در آمده بود را از دست آن‌ها خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتش سوریه امروز با گسترش عملیات روز گذشته برای پاکسازی شمال استان «حماه»، مواضع تروریست‌ها در روستای «کبینه» در شمال «لاذقیه» را هدف قرار داد.
ضمن این که پناهگاه‌ها و مواضع تروریست‌ها در روستای «السرمانیه» در حومه استان حماه نیز در نتیجه عملیات هوایی ارتش سوریه درهم کوبیده شد.
به گزارش رسانه‌های سوریه، یگان هوایی ارتش سوریه امروز عملیات موفقیت آمیزی در جنوب «ادلب» انجام داده و موفق شدند خسارات قابل ملاحظه‌ای به تروریست‌ها در روستای «ابلین» در «جبل الزاویه» و نیز شهر «الباره» وارد کنند.
جنگنده‌های روسیه نیز در همراهی با ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها در شهر «مرزیتا» در حومه جنوبی ادلب را هدف قرار داده و مسیر تحرکات آنان را مسدود کردند.
عملیات ارتش سوریه علیه مواضع تروریست‌ها در شهر‌های «النقیر»، «سفوهن»، «کفر نبل»، «کفر سجنه» و «معره حرمه» در حومه جنوبی ادلب نیز با موفقیت همراه بود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش سوریه ادلب سوریه حماه عملیات هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که نظامیان مذکور، دلیل نافرمانی را ناتوانی از ادامه جنگیدن عنوان کرده اند.

این تحول پس از آن صورت می گیرد که «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی امروز در نشستی با طرح و برنامه حمله زمینی به رفح موافقت کرد.

هالوی در این نشست با فرمانده تیپ جنوب و تمامی فرماندهان ارتش این رژیم، ادامه حملات به نوار غزه را مورد بررسی قرار داد.

مقامات رژیم صهیونیستی از هفته ها پیش تاکنون، تهدید به انجام حمله زمینی به رفح می‌کنند اما در نتیجه فشارهای بین‌المللی تا به این لحظه اقدام به این کار نکرده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست