Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که مطابق روز گذشته، طی امروز نیز در ساعاتی از وقت ظهر تا اوایل شب، شرایط برای وقوع ناپایداری‌های موقت جوی و ایجاد توده‌های آب و هوایی همرفتی محلی در برخی نقاط فراهم است.

وی ادامه داد: این پدیده به‌ویژه در مناطق شرقی و ارتفاعات استان به صورت رشد ابر با احتمال وقوع بارش پراکنده همراه با رعد و برق، وزش تندباد و گاهی گرد و خاک دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین طی روزهای آینده دمای هوا نیز در اغلب نقاط استان به طور نسبی روند افزایشی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در ساعاتی از بعد از ظهر تا شب در برخی نقاط بویژه مناطق شرقی و مرتفع استان همراه با رشد ابر و احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در ساعاتی از بعد از ظهر گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در مناطق شرقی در هنگام ناپایداری گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ساعاتی از بعد از ظهر تا شب گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 4627123

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت

ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: صبح امروز پدیده سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی و در بعدازظهر افزایش باد همراه با غبارمحلی و دریا نسبتا مواج خواهد شد.

مرضیه سی‌سی پور گفت: امروز صبح وضعیت جوی و دریایی آرام و در بعدازظهر ناپایداری جوی و دریایی پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: سرعت باد در تنگه هرمز و بخش‌هایی از خلیج فارس به محدوده ۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و ارتفاع امواج دریا را تا محدوده یک متر و نیم خواهد رساند.

سی سی پور افزود: توصیه می‌شود در این مدت شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناورها در نظر گرفته شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: این شرایط بعدازظهر روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و از بعدازظهر چهارشنبه بر شدت این بادها در مناطق دریایی افزوده خواهد شد.

سی سی پور گفت: آسمان بیشتر نقاط استان صاف و در برخی مناطق دریایی و ارتفاعات گاهی گذر ابر پیش بینی می‌شود و از لحاظ دمایی نیز در روزهای آینده روند افزایشی دمای بیشینه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • سامانه بارشی از روز دوشنبه وارد گیلان می شود
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • تهران تا فردا ظهر بارانی است/ احتمال وقوع تندر و آذرخش
  • سواحل استان بوشهر متلاطم است/ افزایش پوشش ابر
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر