Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، گفته می‌شود سایت آمازون به دنبال درخواست یک خبرنگار رژیم صهیونیستی، کتابی را که نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان به رشته تحریر درآورده بود از سایت خود حذف کرد.

این اقدام سایت فروش اینترنتی کتاب آمازون پس از انتشار مقاله‌ای در سایت صهیونیستی «معاریو» صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقاله‌ای که در این وب‌سایت منتشر شد نویسنده مدعی شده است «حزب‌الله لبنان و نعیم قاسم از سوی آمریکا تروریست بین‌المللی خوانده شده و شرکت‌های تجاری آمریکا از برقراری ارتباط با آن‌ها منع شده اند. این در حالی است که سایت آمازون کتاب قاسم را که از کشتار غیرنظامیان اسرائیل حمایت می‌کند به فروش می‌رساند. قاسم در کتاب خود بر حق موجودیت اسرائیل شائبه می‌افکند».

این در حالی است که «یان کوبیس» هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در امور لبنان پس از دیدار با نعیم قاسم خواندن این کتاب او را توصیه کرده بود.

شیخ نعیم قاسم یازده کتاب نوشته است که یکی از آن‌ها با عنوان «حزب‌الله: روایتی از درون» توسط سایت آمازون به‌صورت اینترنتی به فروش می‌رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سید حسن نصرالله حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان شهرک اسرائیلی کریات‌شمونا را موشک‌باران کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی حمله امروز رژیم صهیونیستی به یک منطقه مسکونی در جنوب لبنان و به طور مشخص میس الجبل چهار نفر از اعضای یک خانواده لبنانی به شهادت رسیدند.

ساعاتی پس از این حمله رژیم اسرائیل، مقاومت لبنان شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونا را موشک‌باران کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتاب میریام؛ خاطرات سیده رباب صدر منتشر شد
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • فیلم/ راکت باران کریات سوراخه توسط حزب‌الله لبنان
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت»
  • چالش اصلی اسرائیل با حزب الله لبنان چیست؟
  • حزب‌الله لبنان شهرک اسرائیلی کریات‌شمونا را موشک‌باران کرد
  • روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم
  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده