Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،مسیرهای ۱۰ گانه راهپیمایی روز قدس را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سردار رمضان شریف رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز در نشست خبری به مناسبت برگزاری مراسم روز جهانی قدس، گفت: روز جهانی قدس یکی از روزهای مهمی است که توسط امام خمینی (ره) انتخاب شد و از ابتدا مورد توجه جهانیان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: شعار امسال روز جهانی قدس

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی و برپایی سفارت فلسطین حرکاتی بزرگ در جهت حمایت از مردم فلسطین بود.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس پس از ۲۲ بهمن باشکوه‌ترین راهپیمایی در جهت حمایت از مردم فلسطین و اعلام انزجار از غاصبان آن سرزمین است، تصریح کرد: ملت مظلوم فلسطین در طول ۷۰ و چند سالی که از اشغال کشورشان می‌گذرد، همیشه سعی کردند که حقوق خود را باز پس گیرند و شهدای زیادی نیز در این راه داده‌اند.

شریف با اشاره به اینکه نخبگان جهان در جهت زنده نگه داشتن انتفاضه فلسطین راه‌هایی را در طول تاریخ ارائه داده‌اند اما مهمترین حرکت در این مسیر راهپیمایی روز قدس است، ادامه داد: هر سال فرصتی ایجاد می‌شود تا آرمان‌های مردم فلسطین و ظلم صهیونیست‌ها به این مردم بازخوانی شود.

وی با تاکید بر اینکه فساد و خون‌خواری صهیونیست‌ها در جهان بی مثال است، گفت: امروز اکثر فسادها و مشکلاتی که در جهان ایجاد می‌شود، یک سر آن به صهیونیست‌ها می‌رسد و آخرین کارشان ایجاد تروریست‌های تکفیری بود که سعی کردند با این اقدام جریان اسلام را دچار مخاطره کنند.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادآور شد: امروز علی رغم اینکه صهیونیست‌ها از تمام نیروها و متحدانشان برای غصب سرزمین اشغالی استفاده کردند، اما پیروز اصلی میدان فلسطینیان بوده‌اند.

شریف با بیان اینکه آن چیزی که باعث شد صهیونیست‌ها عقب بکشند و دور خود دیوار احداث کنند، مقاومت مردم فلسطین است، گفت: امروز فلسطینیان از سنگ به موشک رسیده‌اند و نسل جدید مردم فلسطین از نسل قبل خود مصمم‌تر و پایدارتر هستند و این دستاورد نامگذاری روز جهانی قدس است.

وی تاکید کرد: امروز مسئله مذاکره صلح و کمک دولت‌های عرب به آرمان فلسطین به فراموشی سپرده شده و ملت فلسطین مقاومت و جهاد علیه کفار را بزرگترین آرمان خود قرار داده‌اند و دیگر صهیونیست‌ها قادر نیستند به راحتی عملیات نظامی علیه سرزمین‌های محاصره شده غزه را انجام داده و بلافاصله عقب نشینی می‌کنند.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: شعار راهپیمایی روز جهانی قدس امسال که در ایران اسلامی و سایر کشورها برگزار خواهد شد، «روز جهانی قدس؛ شکست معامله قرن و تثبیت آرمان فلسطین» است.

اعلام مسیرهای ۱۰ گانه راهپیمایی روز قدس

مسیرهای ۱۰ گانه راهپیمایی روز جهانی قدس توسط سردار رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد که به شرح زیر است:

مسیر شماره ۱: مسجد امام حسین (ع)، میدان امام حسین (ع) - خیابان انقلاب دانشگاه تهران.

مسیر شماره ۲: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی، خیابان قزوین، خیابان کارگر میدان انقلاب دانشگاه تهران.

مسیر شماره ۳: مسجد میدان منیریه، خیابان ولیعصر، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران.

مسیر شماره ۴: مسجد امام زمان (عج)، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.

مسیر شماره ۵: مسجد حضرت ابوالفضل، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.

مسیر شماره ۶: مسجد حضرت مهدی (عج)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.

مسیر شماره ۷: مسجد الجواد، میدان هفتم تیر، خیابان کریم خان، میدان ولیعصر (عج)، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران.

مسیر شماره ۸: مسجد امام صادق (ع) فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب.

مسیر شماره ۹: مسجد حضرت امیر، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.

مسیر شماره ۱۰: مسجد جامع رسول اکرم، بلوار شاهد تهرانسر، میدان کمال الملک، بزرگراه شهید لشگری، خیابان آزادی، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران.

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس روز قدس شعار فلسطین مسیر راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

در این تجمع دانشجویان و جمعی از استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراییل جنایت صهیونیست در غزه را محکوم کردند.

دانشجویان دانشگاه مراغه همچنین در حمایت از دانشجویان آمریکایی و کشور‌های اروپایی حامی مردم ستم دیده غزه شعار‌های ضد استکباری سر دادند.

حاضران در پایان تجمع ضمن محکوم کردن جنایت‌های صهیونیست‌ها خواهان ورود مجامع بین المللی در موضوع غزه و حمایت عملی از فلسطینیان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه