Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مناسب‌سازی ادارات یکی از مهم‌ترین اهداف دولت است، گفت: حقوق ارباب رجوع نباید به دلیل عدم مناسب‌سازی از بین برود. ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، اقبال عباسی ظهر امروز در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مناسب‌سازی ادارات یکی از مهم‌ترین اهداف دولت است، اظهارداشت: حقوق ارباب رجوع نباید به دلیل عدم مناسب‌سازی از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این شورا توسعه کیفی ادارات در اولویت قرار دارد، افزود: دستگاه‌هایی که در ارزیابی شاخص‌های کیفی مانند مناسب‌سازی  نمره پایین کسب کردند باید به مردم معرفی شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مناسب‌سازی، نوسازی و بهسازی ادارات در حوزه‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و فرهنگ سازمانی مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: میز خدمت ادارات با هدف تسهیل درخواست ارباب رجوع طراحی شده است نه به عنوان مانعی برای ورود مردم به سازمان‌ها!

عباسی با بیان اینکه 67 درصد از ادارات استان که در زمینه مناسب‌سازی ضعیف عملکردند باید توضیحاتی را ارائه دهند، ادامه داد: طراحی و چیدمان فضای داخلی و خارجی ارگان‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد، برای طراحی مناطق مختلف سازمان قانون و مقررات وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در ارزیابی عملکرد ادارت باید استانداردسازی مدنظر قرار بگیرد، اضافه کرد: رصد و پایش این عملکرد باید به سورت مستمر در طول سال انجام شود.

98هزار متر مربع از پیاده‌روهای لرستان مناسب سازی شدطرح مناسب سازی محیط ویژه معلولان استان بوشهر تدوین شده استانتقاد معاون شهردار تهران به عدم توجه برخی مهندسین به مناسب سازی معابر

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مدریان دستگاه‌ها نباید در اولین فرصت به دنبال تأمین خودروی سوزوکی خود باشد، گفت: اگر مدیر هر ارگان در رفاه باشد و بقیه کارکنان رها شوند انگیزه سازمانی از بین می‌رود، باید نوسازی و بهسازی اداره اولین اولویت مدیر باشد.

عباسی با اشاره به لزوم رصد و پایش چند سازمان دولتی استان به صورت میدانی، افزود: توسعه کیفی، مناسب‌سازی، چیدمان، نوسازی و بهسازی و عملکرد میز خدمت ارگان‌ها باید بررسی شود.

وی اضافه کرد: مناسب نبودن گزارش‌های حقوق شهروندی ادارات و عدم همکاری مدیران عملکرد استان را در کشور زیر سؤال می‌برد.

انتهای پیام/ ع

R41350/P1494/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زندیان ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک عملیات وعده صادق اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اسرائیل باید تنبیه می‌شد و خوشبختانه این اتفاق افتاد و ما شاهد اقتدار ایران اسلامی بودیم.

وی افزود: خدمت به مردم اهمیت بسیار زیادی دارد و سعی می‌کنیم در مجلس در راستای رفع مشکلات مردم بیش از پیش گام برداریم.

وی ادامه داد: جلسات شورای فرهنگ عمومی باید با خروجی مناسب باشد و برنامه‌های فرهنگی با محتوای مناسب اجرا شود.

زندیان اضافه کرد: ساخت و توسعه زیر ساخت مجموعه فرهنگی اهمیت زیادی دارد و در راستای توسعه فرهنگی در این شهرستان باید تلاش کرد و خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای تجهیز کتاب خانه و فضای ساختاری این نهاد تلاش شده است.

نماینده مردم بیجار در ادامه عنوان کرد: شهرستان بیجار با وجود قدمت بالایی که دارد هتل مناسبی ندارد وبرای اسکان مسابقات ورزشی و فرهنگی با مشکل مواجه هستیم و باید در راستای ساخت این مهم تلاش کرد تا شاهد ساخت هتلی مناسب برای مردم این دیار باشیم.

وی یادآور شد: بحث حجاب و عفاف اهمیت زیادی دارد و رعایت این مهم در ادارت بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر 6090067

دیگر خبرها

  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است