Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج؛سهیل مظلوم در جمع خبرنگاران اظهار داشت:شرکت سپندار ،شرکت سامانه پرداخت های نوین در آزادراه های کشور بوده که باهدف تغییر در ساز وکاروصول عوارض فعالیت می کند.

وی بااشاره به اینکه مبلغ خالص سرمایه گذاری در طرح عوارض الکترونیکی آزادراهی 82 میلیارد تومان بوده است،خاطرنشان کرد:مجموعا 22 پروژه در دامنه این پروژه قرار دارند که در سال 98 شش آزاد راه به مجموعه آزاد راه های کشور اضافه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت سپندار از نماد عوارض الکترونیکی آزادراهی با عنوان آنی رو خبر داد وتصریح کرد: با راه اندازی این سامانه،خودروهای تردد کننده در آزاد راه های کشور به طور خودکار شناسایی شده و مبلغ عوارض با روش های متنوعی قبل، حین و بعد از تردد قابل پرداخت است.

وی به روش های متنوع پرداخت الکترونیکی عوارض اشاره کرد وگفت:نصب اپلیکیشن های متنوع در نظرگرفته شده،کسرمستقیم از حساب بانکی،پرداخت سازمانی از طریق سایتwww.nspay.ir،پرداخت از طریق *720*8# وپرداخت از طریق آنی کارت از نمونه های آن هستند.

مظلوم تاکید کرد: با توجه به ماندگاری عوارض آزاد راهی برای تردد کننده ها،مانده حساب همه پلاک های عبور کننده از آزاد راه ثبت و در گلوگاه های قانونی اصل و خسارت تاخیر آنها وصول می شود.

وی در پایان افزود:هموطنان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر وپاسخ به هرگونه سوال احتمالی با شماره021-63468531تماس گرفته ویا به دفاتر راهداری در آزادراه های تحت پوشش مراجعه نمایند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ قصه پُر غُصۀ بیماران برای پرداخت الکترونیکی

قصۀ پُر غُصۀ بیماران برای پرداخت الکترونیکیِ بیمه‌های تکمیلی.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ قصه پُر غُصۀ بیماران برای پرداخت الکترونیکی
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • وصول بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان