Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سید محمد مهدی سجادی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: هزار و ۵۹۰ سبد مواد غذایی در قالب طرح ملی «همای رحمت» از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون میان خانواده‌های نیازمند و ایتام این استان توزیع شده است.

وی افزود:این بسته‌های غذایی شامل نیاز‌های اولیه خانوار‌های نیازمند از جمله برنج، قند، روغن، ماکارانی و کنسروجات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش این سبد‌های غذایی را سه میلیارد و ۲۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: هزینه تهیه این بسته‌ها از محل مشارکت‌های خیران شهرستان تأمین شده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: جمعیت هلال احمر و افراد خدمتگذار در این مجموعه تنها در راستای تحقق هدف کمک به افراد گام برمی دارند و گاهی این خدمت و کمک رسانی امدادی، درمانی و گاه حمایتی است.

سجادی از اجرای طرح سفره‌های مهربانی در ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: تاکنون ۲۵ سفر برای اطعام نیازمندان استان به ارزش ۲۷۴ میلیون ریال پهن شده که ۶ هزار و ۲۲۰ ورزه دار نیازمند از برکات آن بهره‌مند شدند.

وی خاطر نشان کرد: پایگاه‌های داوطلبی هلال احمر سیستان و بلوچستان آماده دریافت کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی برای نیازمندان هستند.

انتهای پیام/ع

توزیع  سبد غذایی میان خانواده های نیازمند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود

 سیدمحمدرضا سیدحسینی  در نشست تخصصی پنبه استان سیستان و بلوچستان گفت: براساس این تفاهمنامه، کشاورزان با حمایت سازمان جهاد کشاورزی و شرکت گسترش صنایع بلوچ، مزارع خود را به کشت پنبه اختصاص داده و کارخانه بافت بلوچ، محصول وش پنبه تولیدی را با نرخ تضمینی در مزرعه خریداری می کند.
وی تصریح کرد: کشت پنبه از اوایل فروردین ماه سالجاری در سیستان‌وبلوچستان آغاز و تا مرداد ماه با همکاری کشاورزان شهرستان های دلگان، بمپور، ایرانشهر، خاش و تفتان ادامه خواهد داشت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون ۱۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی زیرکشت پنبه رفته است.
حسینی تاکید کرد: با انجام کشت های قراردادی دغدغه کشاورزان برای فروش محصول رفع و زمینه توسعه کشت این محصول در سیستان وبلوچستان فراهم خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: به منظور ارتقاء دانش بهره برداران استان برای کشت پنبه، سفرهای آموزش و ترویجی به استان های پیشرو در کشت پنبه انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان