Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد طی پیامی از تمامی استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه خواست پرشورتر از گذشته در دفاع از کرامت انسانی، آزادی، برابری همه ملت‌ها و رد جعل تاریخ از سوی صهیونیست‌ها، حضوری گسترده و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام دکتر طهرانچی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت‌‏اند

روز قدس، یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره)، ابتکاری بی‌‏بدیل و الگوی مسلمانان در دفاع از ملت ستمدیده فلسطین و یادآور جنایت غاصبانی است که آشکارا کرامت انسانی را هدف نیات شوم و شیطانی خود قرار داد‏ه‏‌اند.

روز قدس، چراغی هدایتگر برای تمامی آزادی خواهان جهان است که از هرگونه ظلم و ستم به تنگ آمده‏‌اند و این روز یادآور تحقق وعده الهی برای برقراری عدالت و مقابله با زورگویان و متجاوزان است.

بی‌‏تردید شکل‏‌گیری رژیم جعلی صهیونیستی، حرکتی فریبکارانه و حیله‌‏گرانه از سوی استکبارجهانی با هدف رفع تکلیف از مسئولیت‌های خود پس از جنگ جهانی بود که بیش از شش دهه است این غده سرطانی عامل اختلاف و بر هم زدن امنیت و آرامش ملت‌های منطقه شده است.

در شرایط کنونی که آمریکای جهانخوار با حمایت‌‏های بی‌‏دریغ از صهیونیست‌ها و با همکاری برخی دولت‌های مرتجع منطقه به دنبال تحمیل نقشه شومی دیگر به خاورمیانه تحت عنوان "معامله قرن" است و طی ماه‏‌های اخیر فلسطینی‏‌های رانده شده از سرزمین‏‌های اشغالی به دنبال احقاق حقوق اولیه خود هستند، اما این معامله نشانگر تداوم سناریوی جعلی و پوسیده چند دهه اخیر برای تثبیت موقعیت رژیمی زورگوست که بزرگترین ناقض حقوق بین‌الملل و حقوق بشر است.

متاسفانه نهاد‌های بین‌المللی و جامعه بین‌الملل طی این سال‌ها تلاش کرده‏‌اند با نقض حقوق بین‌الملل و برخورد‌های دوگانه، موجودیت رژیم صهیونیستی را تصمیمی قانونی نمایش دهند و تعیین حق سرنوشت ملت فلسطین برخود را نادیده گیرند، اما تدبیر هوشمندانه امام خمینی (ره) عامل مؤثری در خنثی کردن پذیرش چنین جنایتی علیه ملتی مبارز و آزادی‏خواه شد و امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد آن هستیم که در سراسر جهان، غیرمسلمانان نیز در کنار مسلمانان ندای حق طلبی مردم فلسطین را فریاد می‌‏زنند تا آدم‌کشی و نژادپرستی رژیم صهیونیستی نزد افکارعمومی در پشت دسیسه‏‌ها و توطئه‌‏های حامیان اشغالگران قدس پنهان نشود.

جامعه دانشگاهی کشور به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد همچون سالیان گذشته در حمایت از آرمان قدس شریف و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، حضوری چشمگیر و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند داشت.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد ضمن اعلام حمایت از ملت ستمدیده فلسطین از تمامی استادان، دانشجویان و کارکنان عزیز دانشگاه می‌‏خواهم پرشورتر از گذشته در دفاع از کرامت انسانی، آزادی، برابری همه ملت‌ها و رد جعل تاریخ از سوی صهیونیست‌ها، حضوری گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشند تا پیام ملت آزاد و مستقل ایران باردیگر در منطقه و جهان طنین انداز شود.

مسلماً راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخی واضح به یاوه‌‏گویی‌‏های استکبار جهانی و متحدانش در منطقه علیه ملت شریف و سربلند ایران خواهد بود.

محمد مهدی طهرانچی

رئیس دانشگاه آزاد

انتهای پیام/

پیام رئیس دانشگاه آزاد به مناسبت روز قدس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی دانشگاه آزاد روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم های آمریکا و انگلیس با حمایت همه جانبه و بی شرمانه بیشترین نقش را در جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی طی هفت ماه داشته اند، این دو رژیم اکنون در حال سرکوب قیام دانشجویی در حمایت از فلسطین هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «رژیم‌های آمریکا و انگلیس با حمایت همه جانبه و بی شرمانه بیشترین نقش را در جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی طی هفت ماه داشته‌اند!

این دو رژیم اکنون در حال سرکوب قیام دانشجویی در حمایت از فلسطین هستند.

آنها با انتشار اطلاعات نادرست و روایات و اخبار جعلی نمی‌توانند افکار عمومی جهان را از حمایت ننگین خود از جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین منحرف کنند.»

کد خبر 750521

دیگر خبرها

  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • هدف اعتراضات دانشجویان در جهان تمرکز بر جنایات اسرائیل در غزه است
  • رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • قدردانی حماس از تجمعات مردمی در سراسر جهان در حمایت از مردم غزه